Zwijmelen op Zaterdag… over voetbal!


 

Beetje laat vandaag, maar het is nog steeds zaterdag! 

Ik werd door mijn kleindochter getipt om eens naar de muziek van Zara Larsson te luisteren en dat klonk heel erg mooi. Dus ik dacht opeens, die richting moet ik eens in gaan voor mijn zwijmelinzending.
En toen kwam ik op dit nummer, best wel actueel.
Ik ben geen echte voetbalfan, weet de spelregels niet eens, al zijn die me al 100 x uitgelegd, maar toch vind ik het jammer dat Nederland niet meedoet…
Want met dit soort toernooien vind ik het best wel leuk om een beetje chauvinistisch te zijn… 😉

Zwijmelen op Zaterdag met de officiële
UEFA EURO 2016™ Official Song

David Guetta ft. Zara Larsson

met 

“This One’s For You” 

Ga voor nog meer zwijmelnummers even langs bij Marja! 

27 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag… over voetbal!

  1. Zij 21 juni 2016 / 14:58

    Ik ken ook echt niks van voetbal! Maar ik vind het wel fantastisch, dat het mensen dichter bij elkaar brengt. Die samenhorigheid is echt super!

    Like

    • Regenboogvlinder 20 juni 2016 / 23:24

      Wat leuk zeg.. Is ook actueel nu.
      Ben je nog steeds aan het stuiteren van alle leuke dingen die je meemaakt? 😉

      Like

  2. frederiqueswereld1f 20 juni 2016 / 00:02

    He nummer heb ik niet eerder gehoord. Het voetbal gaat een beetje aan mij voorbij, al weet ik er inmiddels wel wat vanaf doordat Hubbie kijkt.
    Ik weet nu wat buitenspel is, een hoekschop of een doelschop. Een penalty pik ik er ook zo uit. Nu Nederland niet meedoet, vind ik er helemaal niets aan.

    Liefs Frederique

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 20 juni 2016 / 00:04

      Haha.. Ik weet meer dan ik dacht.. Als ik alles zo bedenk, dan weet ik alleen niet war buitenspel OP het veld is.. Ik ook niet dus 😏

      Like

  3. די מריו 19 juni 2016 / 21:45

    Ja deze muziek ken ik wel, niet vanwege het voetbal, maar vanwege de dame. Ik heb al een tijdje geleden haar muziek ontdekt.

    Love As Always
    di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 19 juni 2016 / 22:18

      Mooie stem hè.. Ze heeft erg mooie nummers al.. Mijn kleindochter is helemaal weg van haar.
      Groetjesss

      Like

  4. Hillechien 19 juni 2016 / 17:43

    leuk nummer enne ik heb helemaal niets met voetbal niemand hier in huis eigenlijk, of jawel zoon die voetbalt zelf ook 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 19 juni 2016 / 18:26

      Dat je dat erachteraan zegt.. zoon wel, die voetbalt zelf ook hahaha.. Je verdringt het Hillechien, kostelijk!

      Like

  5. Plato 19 juni 2016 / 09:49

    De muziek vond ik niet ZO. Maar de beelden zijn goed gekozen. ’t Is wel een gelikte promo.
    Moet ook wel natuurlijk.
    In elk geval ziet het er beter uit dan het voetbal dat ik tot nu toe zag. Ik heb nog nooit zoveel tikkies terug, gemiste kansen, defensief spel en angsthazige aanvallen gezien. Alleen Spanje, Italië en Duitsland steken er wat bovenuit. Maar de rest mag van mij ook zo wel weg.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 19 juni 2016 / 10:57

      Ik heb die muziek ook eerst een paar keer beluisterd hoor, vind het nu wel een lekker nummer…
      Ik heb flarden gezien.. Ben uiteraard voor Spanje, die doen het idd niet slecht volgens de cijfers dan ☺️

      Like

  6. Ardy 19 juni 2016 / 00:29

    haha wij hier in België hebben vandaag genoten van de MATCH……..

    Like

  7. Dwarsbongel 18 juni 2016 / 23:19

    Heftig muziekje, ik zou het geen zwijmelen durven noemen 😉 En ach, ik kijk voetballen als ik daar zin in heb, en soms val ik er bij in slaap…

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 19 juni 2016 / 11:13

      Nee, een echte zwijmel is het niet, maar regels hebben we gelukkig niet hè.. Haha, in slaap vallen bij voetbal, dan moet het wel heel saai zijn… 😉

      Like

  8. Kakel 18 juni 2016 / 21:55

    Ik vind het wel lekker rustig dat “we” niet meedoen. Alhoewel, toen ik hoorde dat ze de Engelsen of Russen wilden uitsluiten vanwege de acties van de hooligans, dacht ik: misschien kunnen wij wel instromen (-:

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 juni 2016 / 22:03

      Haha, toch ook wel een beetje voor de Nederlandse jongens hè..
      Ach over 2 jaar weer kans op het WK..
      Fijne zondag!
      Liefs

      Like

  9. Marja 18 juni 2016 / 21:55

    Ik snap het wel, maar jij kan altijd nog voor Spanje kiezen en ik voor België. Wat een mazzel.

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

