Kanjer Jan…

 

De tuin, het is mijn hobby niet..

Van Jan ook niet, maar toch heeft hij 50 meter heg in mijn tuin gesnoeid en ziet alles er nu weer gelikt uit..
Wat een kanjer hè..!

Volgens hem is de heg nu net zo kaal als zijn hoofd πŸ˜‰

image

image

image

Ook de doorgang naast de tuin moest eraan geloven! Want ik heb geen zin in boze buren op de stoep…

Hij deed het met een motor-heggenschaar, wat een uitvinding.

Vorig jaar heeft schoonzoon het nog allemaal met de hand gedaan pffff..

Als je een heg hebt, wie knipt hem dan?

42 thoughts on “Kanjer Jan…

  1. Lichtophethart 27 juni 2016 / 23:12

    Jan is goed bezig! Wij hebben niet echt een heg. Ja een heel klein stukje heg aan de voorkant van het huis en ik moet eerlijk bekennen dat die vaak meegeknipt wordt door de vader van de buurvrouw. Ook mijn eigen vader doet hier geregeld dingetjes in de tuin, omdat hij dat gewoon super leuk vindt om te doen. En voor ons wel fijn natuurlijk. Ik kijk wel altijd mee, wil het zelf ook kunnen. Gras maaien e.d. doen we lekker zelf πŸ™‚

    Like

  2. Zij 27 juni 2016 / 17:53

    Bij ons ging de heg er jaren geleden uit πŸ™‚ De echtgenoot was het snoeien beu. Nu staat er draad of houten schutting. Lekker makkelijk πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  3. minoesjka2 26 juni 2016 / 15:45

    Kijk, daarom heb ik ook geen heg, ik heb niet zo’n kanjer als jij …………. nou scheelt het, op een balkon is een heg toch wat lastig hahahahaha

    Ja, voor zo’n heg heb je ook wel een gemotoriseerde heggenschaar nodig zeg …….. wat een end.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 26 juni 2016 / 16:09

      Ik zou willen dat ik een balkon had…
      Maar ben er nog niet aan toe om dit huis vaarwel te zeggen.
      Ja het is een eind.. 2 zijkanten van de tuin en ook nog aan een kant de buitenkant.. pfff. Ben zo blij dat het af is..

      Liked by 1 persoon

  4. Thomas Pannenkoek 24 juni 2016 / 18:53

    Ikke ! We hebben overal haag: rondom, tussenin, onze kant en de kant van de buren. Ik vind het een zeer ontspannend werkje om met mijn heggenschaar in de aanval te gaan.

    Liked by 1 persoon

  5. Morgaine 24 juni 2016 / 09:58

    Nee geen heggen meer, maar vroeger mijn opa en oma rondom… hahaha verschillende hoogtes ook, deed mijn opa altijd, ik wilde het ook doen maar ik mocht het nooit, de perfectionist, er werd zelfs touw gespannen om te zorgen dat ie recht bleef….

    Thuis, in almere ook een periode omdat de buren er eentje geplant hadden, ja dan zit het ook aan onze kant, mijn stiefvader, maar ook hier, mocht ik nooit helpen… zelfde perfectionisme.. en angst dat ik bloemen en planten zou vertrappen…

    X

    Liked by 1 persoon

  6. imerks56 23 juni 2016 / 23:11

    Je boft maar met je Hulkie! Nu de bonsai-kastanje nog. πŸ˜‰
    Hier heb ik Miguel die de heg knipt.

    Liked by 1 persoon

  7. Χ“Χ™ ΧžΧ¨Χ™Χ• 23 juni 2016 / 21:49

    Aan mijn heg wordt niet geknipt…. Er zijn hier diverse kappers in de stad die gratis mijn lange haren willen knippen. Maar ze spelen met hun leven. Alleen dinnetje mag het af en toe bij punten.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  8. Kakel 23 juni 2016 / 20:32

    Echt een bikkel die gast πŸ˜€

    Like

  9. Cellie Citroen 23 juni 2016 / 19:43

    Ik en ik heb een handsnoeiert en een Black&Decker (wel met snoer, dus opletten dat ik het snoer niet snoei!). Eigenlijk snoei ik liever met de hand, dan kan ik het beter sturen. Heb er geen hekel aan, vind het fijn werk.

    Like

  10. marjolijn1 23 juni 2016 / 17:25

    Ben maar blij met jouw Hulk…!
    Zelfs met een motorzaag is het een hele klus.

    Like

  11. Rietepietz 23 juni 2016 / 15:18

    Ik heb in de voortuin een meter of 15 buxes heggetjes en die knip ik altijd zelf. De ligusterheg tussen de buren en ons doet Henk meestal met de motorzaag , of we doen het samen. Achter heb ik nog een meter of 5 taxusheg en een stukje beukenhaag die doe ik ook meestal zelf en ik gebruik nooit de motorzaag.

    Like

  12. VoorHetBlogGezet 23 juni 2016 / 15:18

    Wat ben ik gelukkig met mijn appartementje als ik dit zo zie. Maar goed dat er een heuse Hulk op je pad is gekomen.😊

    Like

  13. Villasappho 23 juni 2016 / 15:05

    Ik snoei het katten gras nog niet eens. Maar mooie hulpHulkie leuk hoor

    Liked by 1 persoon

  14. Corry dijkstra 23 juni 2016 / 15:05

    mijn lief wil de heg knippen, maar ik vind dat veel te veel en zou de tuinman bellen ,daar wilde
    mijn schoonzoon niet van horen en die gaat de heg knippen. en mijn dochter opruimen en dan nemen zij alles mee. Mijn lief boos, maar er is ook een vuurdoorn die geknipt moet worden
    en er is nog veel meer te doen, nieuwe plantjes planten enz. We zijn 5 weken niet thuis geweest
    dus er staat een o kruid in, helaas kan ik zelf niks vanwege mijn nieuwe heup, zo zie dat je iedereen te vriend moet houden ha ha ha .

    Like

  15. Marja 23 juni 2016 / 13:23

    Geweldig. Hier doen wij de meeste struiken zelf. Alleen voor de coniferen komt een tuinman.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 juni 2016 / 21:37

      Ja, echt hè, zo blij mee..
      En jullie zijn ook kanjers! Maar jullie hebben er ook geen hekel aan hè..

      Like

      • Marja 24 juni 2016 / 08:34

        Nee, tuinwerk vinden we heerlijk.
        Dat de kelder nu weer is volgelopen is een stuk frustrerender.

        Liked by 1 persoon

  16. gewoonzoalsikben 23 juni 2016 / 12:59

    Oef 50 meter !! Ik vond in mijn vorige tuin de heg snoeien altijd geweldig leuk werk ,maar uhhh die was maar 10 meter en achteraf altijd minstens 2 dagen spier pijn haha. Wat een kanjer is Jan toch .
    liefs

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 juni 2016 / 21:35

      Ja, 2 zijkanten aan mijn kan en 1 zijkant aan de kant van de buren waar nog meer mensen langsmoeten met hun fiets. Ik zie ze niet want die heg staat ertussen. Maar het moet wel bijgehouden worden.
      Ja, hij is echt een kanjer… πŸ‘πŸΌ

      Like

  17. Melody62 23 juni 2016 / 12:59

    grinnik….. ik geen niemand napraten πŸ˜‰

    Wij hebben ook een heg inderdaad maar je snapt natuurlijk wel dat ik daar niet aankom dus je mag niet 3x maar maar 1x raden wie het bijhoudt…

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 juni 2016 / 21:32

      Hahaha, Joop natuurlijk.. πŸ˜‰
      Volgens mij houd jij ook niet van tuinieren en vind je dat dus helemaal niet erg πŸ˜†

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

