Grapje


Wie ziet wat hier niet klopt…?

image

31 thoughts on “Grapje

  1. Jokezelf 26 juni 2016 / 11:38

    Een ontbijtje zΓ³ lekker dat je het ook als dessert kunt eten, dat moet wel goed zijn voor de gezondheid!

    Liked by 1 persoon

  2. Rianne 24 juni 2016 / 20:21

    Als ik geen zin heb om te koken eet ik zelfs ontbijt als diner, of ijs als diner dus ik zie geen fouten… πŸ˜‰

    Like

    • Regenboogvlinder 24 juni 2016 / 19:23

      Heb je mis hoor, het is heerlijk die pap, ik geniet er elke dag van. Jammie…
      Moet alleen niet te weinig melk gebruiken of teveel granen want dan lijkt het op stijfsel πŸ˜‰

      Liked by 1 persoon

  3. marjolijn1 24 juni 2016 / 18:00

    Dessert als ontbijt….. daar kun je het weekend mee gaan vieren…. πŸ™‚

    Liked by 2 people

  4. ria 24 juni 2016 / 12:47

    ik zag alleen de suiker en dacht dat het dat was. Mijn dag begint met granen gemengd met kwark of yoghurt en fruit.
    Liefs, Ria

    Liked by 1 persoon

  5. Rietepietz 24 juni 2016 / 11:19

    Nou ja, het zijn variaties op het ontbijt en in die zin zou je kunnen zeggen dat een dessert een variatie is je doet er immers iets anders mee dan “normaal” πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  6. Hillechien 24 juni 2016 / 09:30

    Nee jullie lezen dat verkeerd. Eerst je ontbijtje en als je dan je bordje helemaal leeg hebt krijg je het toetje. En dan plof op de bank om de hele dag niets meer te ‘kunnen’ doen πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

