Speciaal voor ‘Zij’


 

 

16 thoughts on “Speciaal voor ‘Zij’

    • Regenboogvlinder 16 juli 2016 / 18:03

      Dankje Rob, ik volg ZIJ ook al een tijdje en ze heeft het zo moeilijk hรจ.. Meer kan ik ook niet doen, dan laten weten dat ik aan haar denk…

      Like

  1. Zij 13 juli 2016 / 16:47

    Lieve, lieve Trees,

    Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat ben jij toch een pracht dame!

    Alle tekstjes heb ik opgeslagen, zodat ik er nog vaak kan naar kijken.

    Weet je lieve Trees.. sinds ik jou heb leren kennen en zie hoe jij je leven hebt verder gezet, geeft mij dit enorm veel moed. Ik zal vast nooit zo sterk worden als jou. Maar ik ben al tevreden met de helft van jouw sterkte.

    Hele dikke knuffel X

    Liked by 1 persoon

  2. Rietepietz 13 juli 2016 / 16:09

    Allemaal teksten die zรณ op een tegeltje kunnen en op een rijtje opgehangen mogen worden.
    Maar veel mensen ontdekken de waarde van deze teksten pas later!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 juli 2016 / 17:02

      Ja, voor mij zijn ze niet meer zo nodig, met mij gaat het goed. Maar ‘Zij’ en vast nog meer mensen hebben er hopelijk iets aan..

      Like

  3. John 13 juli 2016 / 09:09

    Speciaal voor zij, maar hij kan het ook best wel lezen. Mooie teksten. Hopelijk zijn er mensen die er wat aan hebben en actie ondernemen.
    Fijne dag ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 juli 2016 / 09:29

      Natuurlijk John.. hij ook, jij ook!
      “Zij” is een van die mensen die hier vast wat aan heeft. En hopelijk nog meer mensen! Jij ook een fijne dag, en die regen deert ons niet hรจ ๐Ÿ˜‰

      Liked by 2 people

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

