Straf…


 

Boos op mijn weegschaal

 

34 thoughts on “Straf…

    • Regenboogvlinder 20 juli 2016 / 19:22

      Kan ik eigenlijk ook veel beter doen, hoewel ik er niet meer regelmatig op sta. Is te merken πŸ˜‰

      Like

  1. imerks56 20 juli 2016 / 12:26

    Ik sta er iedere dag op. “Schoon aan de haak!” Hahaha. Maar hij is nooit lief voor me. Alleen vanochtend. Maar dat kwam omdat ik me gisteren niet lekker voelde en alleen maar heb geleefd op water, thee en een beschuitje.

    Liked by 1 persoon

  2. cornma 20 juli 2016 / 11:23

    Ik heb ook zo’n ding, maar stap er slechts 1x in de week op, als ik thuis ben. Nu zijn we in ons hutje en hoef ik hem ook niet te zeggen dat ie lief moet zijn voor me.:-)

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 20 juli 2016 / 12:07

      Lekker makkelijk als je er alleen thuis een hebt hahaha..
      Ik moet er toch weer meer op gaan staan, maar ja als ik dan het resultaat zie dan moet ik weer mijn eetpatroon aanpassen. Maar is wel weer beter voor me..

      Like

  3. Villasappho 20 juli 2016 / 08:52

    Als je dat lekker vindt moet je dat vooral doen. Romantisch muziekje en zo…

    Like

  4. John 20 juli 2016 / 08:04

    Hahaha ja ja, ik had het er gister nog over met buurtjes die proberen af te vallen. Gooi dat ding uit het raam. De enige manier waarop je echt kunt zien of je afvalt is in de spiegel kijken.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 20 juli 2016 / 09:52

      Ja joh, ik heb er al maanden niet opgestaan, maar zie aan mijn spiegelbeeld en ik voel dat ik weer even op moet gaan letten.. Voor heel veel dingen beter…

      Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

