Zwijmelen op Zaterdag met “You Raise Me Up”


 

Zwijmelen op Zaterdag….
ik ben hier een beetje stil van… zo goed…

Bron van de tekst hieronder: ONGELOOFLIJK.CO

Er zijn veel covers van “You Raise Me Up”, meer dan we op de vingers van twee handen kunnen natellen. Maar dat wil niet zeggen dat deze versie niet de moeite waard is om naar te luisteren, eerder het tegenovergestelde!

We zijn verbaasd door het zangtalent van deze twee kinderen. Jeffrey Li is nog maar 10 jaar oud, en Celine Tam slechts 7 jaar, maar ondanks hun jonge leeftijd zingen ze het lied heel doorleefd en zuiver. Hun Engelse uitspraak is ook onberispelijk, omdat Jeffrey in Canada is geboren en Celine uit Hong Kong komt, in Britse handen tot 1997.

De reactie van het publiek als Jeffrey begint te zingen is enorm, maar als Celine invalt lijkt het publiek verbijsterd. Aan het einde van de video blijven we achter met kippenvel!

Voor nog meer zwijmels verwijs ik je graag naar MARJA

 

31 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “You Raise Me Up”

  1. Kakel 25 juli 2016 / 22:13

    Ik hoor en zie ze voor het eerst. Wat een ongelofelijke prestatie!

    Liked by 1 persoon

  2. Villasappho 24 juli 2016 / 22:47

    Nou ben ik meer van de mannen maar wat een geweldige stemmen!

    Liked by 1 persoon

  3. Cellie Citroen 24 juli 2016 / 12:42

    Het is inderdaad technisch mooi, maar heel onnatuurlijk om zulke jonge kinderen zulke teksten te horen zingen. Dus doet het me minder dan de bedoeling is. Ook omdat ik weet hoe Tijgermoeders in China hun kinderen drillen om te presteren in een periode dat ze lekker in de zandbak zouden spelen. Of in een boom klimmen.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24 juli 2016 / 12:56

      Dat is de ervaring van meerdere mensen denk ik ook hoor.. Maar zij heeft er sowieso echt plezier in!

      Like

  4. Dwarsbongel 23 juli 2016 / 23:02

    Als ik luister en kijk naar hoe ze zingen krijg ik kippevel, zó mooi!
    Tegelijk denk ik: zijn die jonge kinderen niet ongelooflijk gedresseerd, om zo’n bijna volwassen performance neer te zetten…?

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24 juli 2016 / 09:12

      Ja, dat kan bijna niet anders..
      En ja ik denk dat je wel gelijk hebt, het is wel China hè. Maar als je, met name, naar het lachende gezichtje van het meisje kijkt denk ik ook dat ze er heel veel plezier in hebben..

      Like

  5. Rietepietz 23 juli 2016 / 17:33

    Het is spatzuiver maar ook mij raakt het niet, het is gewoon een beetje te onnatuurlijk denk ik, de snoetjes passen niet bij wat ze zingen waarschijnlijk ook wel wat te “harde” stemmen.Maar nap is het natuurlijk wel. .

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 juli 2016 / 18:47

      Ja die kinderen staan daar bloedserieus te zijn in een of ander tv programma.. The Voice of China of zo 😉
      Ja het raakte mij wel, na het onzekere beetje bibberige begin en eerlijk is eerlijk ik vind het meisje beter dan de jongen.

      Like

  6. garboj58 23 juli 2016 / 16:42

    Prachtig….nauwelijks woorden voor, zo mooi zuiver, alleen zoals een kind dat kan, een kind dat is….!!!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 juli 2016 / 17:23

      Dankje, ja mooi hè… Ik was helemaal verrast toen ik het de eerste keer hoorde! Fijn wknd verder!

      Like

      • Morgaine 23 juli 2016 / 14:01

        Zeker weten, kan je ook niet vertellen wanneer wel, dat overkomt me, of niet, dan zit ik eventueel met kippenvel en echt mijn nekharen die overeind gaan staan en dan zo’n rilling over mijn hoofd heen, als ik dat krijg? Dan is het mijn ding, hahaha

        Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 juli 2016 / 11:19

      Echt hè.. Hij begint een beetje bibberig maar komt helemaal goed.. Ik vind dat meisje nog het beste! ☺️

      Like

  7. John 23 juli 2016 / 08:28

    Geen kippenvel voor mij Trees. 🙂 Ook heb ik het eind van de video niet gehaald 🙂
    Geen probleem hoor 😀
    Grts

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 juli 2016 / 11:20

      Nee, dat wist ik wel.. Haha, maar er komt ooit wel weer eenmaal iets wat je wel waardeert.. 😉
      Groetjesss

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

