Van middelbare leeftijd…en dan?


 

@grapje.425

 

 

Deel 1

Grapjes over middelbare leeftijd

Je weet dat je de middelbare leeftijd hebt bereikt als alles pijn doet.. en dat wat geen pijn doet, niet werkt..

De middelbare leeftijd is als de jaren in de taille te zien zijn en de taille verdwijnt..

Middelbare leeftijd is als je nog zin hebt, maar je je niet meer herinnert waarin…

Middelbare leeftijd is als je wenst te gymnastieken en inslaapt met de hoop, dat je wens niet uitkomt…

Middelbare leeftijd is als je dokter je oefeningen in de vrije natuur aanbeveelt en je in je auto stapt en met open ramen gaat rijden…

Middelbare leeftijd is als je begint het licht uit zuinigheid uit te doen.. En niet vanwege een romantisch rendez-vous…

In de middelbare leeftijd zijn etentjes bij kaarslicht zeer romantisch, tot je de menukaart niet meer kunt lezen…

Middelbare leeftijd is als je in plaats van je haar te kammen, begint met de haren die over zijn op hun plaats te leggen…

Wordt vervolgd…

 

27 thoughts on “Van middelbare leeftijd…en dan?

  1. Jokezelf 16 augustus 2016 / 08:37

    Ach, ach, ach, wat een narigheid allemaal. Gelukkig valt het in het echt meestal wel mee. Bovendien; vijftig is het nieuwe veertig, zestig het nieuwe vijftig en zeventig… dat weet ik nog niet πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  2. Rietepietz 14 augustus 2016 / 15:25

    Whahahaha… gelukkig ben ik allang niet meer van middelbare leeftijd, ik ben gewoon oud, zΓ³ lekker rustig;-)

    Liked by 1 persoon

  3. Ferrara 14 augustus 2016 / 13:18

    Wat een negatieve lijst, vind ik niets voor jou. Gelukkig staat boven je blog dat het grapjes zijn.
    Ik hoop dat de vervolglijst alleen maar positieve zaken bevat. (grapje)

    Liked by 1 persoon

  4. Morgaine 14 augustus 2016 / 12:26

    Ik geloof als ik deze lijst zo lees, dat ik er al zeker 5 jaar in zit dan? whahahaha maar misschien is dat ook wel zo πŸ˜›

    X

    Liked by 1 persoon

  5. John 14 augustus 2016 / 09:04

    Nou, πŸ™‚ zover is het hier nog lang niet met al die klachten πŸ™‚
    En als ik de menukaart niet meer kan lezen neem ik wel een mijnwerkershelm mee op restaurant πŸ˜€
    grts

    Liked by 1 persoon

  6. Melanie 14 augustus 2016 / 08:09

    Dit ljken toch meer op dingen die gebeuren als je iets ouder bent dan de gemiddelde leeftijd πŸ˜‚πŸ˜‚… op een paar puntjes na dan 😎

    Like

  7. Hillechien 14 augustus 2016 / 07:36

    Nou voel me vandaag dan van middelbare leeftijd hahaha

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

