Niets zal dat veranderen…


 

image

Plaatje van Facebook

10 thoughts on “Niets zal dat veranderen…

  1. Rietepietz 17 augustus 2016 / 15:37

    Als het goed is zijn alle ouders zo, helaas is het niet Γ‘ltijd goed en dat is dan heel triest voor beide partijen.

    Liked by 1 persoon

  2. Kakel 17 augustus 2016 / 15:20

    Hear! Hear! Roos gaat in Finland studeren. Als er iets is – al moet ik zwemmen – ik zal er komen!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 18 augustus 2016 / 11:43

      Jeeee…. Heb je logje gelezen.. Wat geweldig voor haar..
      En natuurlijk moet ze die kans benutten..
      Liefs

      Like

  3. bisje 17 augustus 2016 / 13:44

    ok, ik kan dat begrijpen… maar wat ik niet begrijp is waarom datzelfde wapen wordt bovengehaald als ik wat laat en vrolijk thuis kom… πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

