Geschrokken…

 

WordPress… laat me schrikken ?!?!?schrikken

Geen idee wat er aan de hand is, maar…

  • Zonet kon ik geen enkele WordPress site geopend krijgen… Kort mijn internet
    uit- en ingeschakeld en toen waren ze er weer.
  • De ‘like’ knop is weg op een aantal WordPress blogs
    waar deze voorheen wel was…
  • Wat komt er nog meer…???

Ik hoop dat we geen herhaling krijgen van allerlei problemen zoals destijds bij web-log.nl. Hoewel er geen migratie is geweest, gebeuren er vreemde dingen…

Iemand anders ook last van rare dingen of word ik alleen maar gepest door WordPress?Β 

 

39 thoughts on “Geschrokken…

  1. Lot 24 augustus 2016 / 08:54

    Dan hoop ik dat bij mij de Windows 10 update snel wordt gedaan want ik heb zowel met WordPress als FB pagina’s problemen sinds de laatste update, pagina’s openen wel maar vervolgens kan ik niets meer zoals scrollen of op reacties klikken om reacties te lezen.
    Zelf heb ik geen blog trouwens.

    Kan je eigenlijk de update zelf “opwekken” ipv afwachten tot die gedaan wordt?

    Like

    • Regenboogvlinder 24 augustus 2016 / 10:22

      Mijn ‘like’ knop bij de reacties werkt ook niet meer merk ik.
      Je kunt wel zoeken naar updates in Windows Update, msschien staat hij erbij.
      Ik heb ook af en toe moeite met de Facebook app te openen in Windows 10.
      Succes!

      Like

  2. John 24 augustus 2016 / 08:32

    Ik host zelf dus ik heb al mijn problemen zelf in de hand. Ik geloof ook niet dat het aan WordPress ligt. Het probleem moet ergens anders zitten hoewel ik even niet zo snel weet waarin.
    Ruim je je pc wel eens op met Ccleaner?
    Ook regelmatig scannen hè. Ook met Malwarebytes.

    Like

    • Regenboogvlinder 24 augustus 2016 / 10:19

      Ja dat is ook handig als je dat kunt. Op een ander blog had ik ook een eigen domein, deed ik ook veel zelf. Het lag aan Askimet. Het reactieprobleem in ieder geval.
      Ja, CCleaner gebruik ik regelmatig. Ben altijd wel secuur in die dingen.
      Hoop dat het over is. Bedankt voor je support πŸ™‚

      Liked by 1 persoon

  3. Morgaine 24 augustus 2016 / 00:43

    LOL, ze moeten jou wel hebben geloof ik, hahahaha sorry πŸ˜‰

    Het gaat wel weer over, i’m sure!

    X

    Liked by 1 persoon

  4. Zij 23 augustus 2016 / 22:35

    Oei oei.. Hopelijk is het snel opgelost.
    Ik ondervind momenteel geen problemen (gelukkig maar)

    Liked by 1 persoon

  5. Kakel 23 augustus 2016 / 21:08

    Nee, ik heb nergens last van. Even snel afkloppen!
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

  6. Rietepietz 23 augustus 2016 / 20:49

    Gisteravond bij het afsluiten kreeg ik weer een update, een grote. Vandaag heb ik weer regelmatig een storing in de Wifi , net als een tijd geleden. Ik hoop dat ik niet wéér die ellende krijg. Ik zie wel vaker dat er na een update dingen niet goed gaan, maar óók wel dat bij vógende update ineens weer alles normaal werkt, gék wordt ik ervan. Dan ben ik altijd weer blij dat ik geen bank of burgerzaken op de pc doe.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 augustus 2016 / 21:09

      Er komt een grote Windows 10 update aan, misschien heb jij die al. Ja soms denk je wel eens, voor die kwam was het beter. maar ja, uiteindelijk zijn het toch wel verbeteringen en beveiligingen die je niet kunt missen…

      Like

  7. Ferrara 23 augustus 2016 / 19:52

    Trees nog even over het in te vullen formulier. Ik kreeg het via mijn gmail nadat ik een bericht op askimet had achtergelaten. Ik heb het niet ingevuld, want de klachten zijn nu zo onderhand toch wel bekend. Nu duurt het eindeloos voor dit bericht wordt geplaatst en vervolgens verschijnt er een bericht dat de site niet te bereiken is en daarna verschijnt je site en dit bericht dat ik nu dus even bewerk. Nieuwe poging.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 augustus 2016 / 20:03

      Nou het staat er wel..
      Klopt inderdaad, dat was weer een euvel vandaag. Hoorde het van iemand anders ook. Ze zijn echt aan het rotzooien hoor..

      Like

  8. minoesjka2 23 augustus 2016 / 19:30

    Nou, ik ga dus nu na een paar dagen maar weer eens kijken of mijn reacties nu geplaatst worden.
    Wat me wel opvalt is dat wp heel erg traag pagina’s laad, terwijl andere wel op het normale tempo laden.
    Ik moet zeggen, ik houd inderdaad ook mijn hart vast als ik weer aan web-log denk……

    Liked by 2 people

    • Regenboogvlinder 23 augustus 2016 / 20:01

      Klopt ja, dat trage laden en dan geeft hij aan dat de site niet bereikbaar is.
      Was net ook weer zo. Zet bij mij maar een reactie, dan zie je vanzelf of hij wordt gepubliceerd. Ik houd wel even de spam in de gaten dan..
      Oh nee, dat drama wil niemand meer meemaken..

      Liked by 1 persoon

  9. imerks56 23 augustus 2016 / 17:05

    Ik ben geen blogger, dus …….. Lees alleen maar jouw blogjes en like ze en af en toe reageer ik.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 augustus 2016 / 17:55

      Dat denk ik dus ook. Die ‘like’ knop weg en niet te bereiken. Nou ja, we wachten maar zogenaamd geduldig af hΓ¨ πŸ˜‰

      Like

  10. Mrs. Brubeck 23 augustus 2016 / 16:38

    WordPress geraakt gewoon helemaal in de war van al die mooie logjes en reacties die jij schrijft! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜˜πŸ˜˜

    Liked by 4 people

    • Regenboogvlinder 23 augustus 2016 / 17:58

      Wat ik hoorde heeft het ook met een update te maken. En die doen ze niet allemaal tegelijk. Maar ik hoop voor je dat je geen problemen krijgt. Vanmiddag was WP dus echt heel even uit de lucht. Moet je er net mee bezig zijn, zoals ik denk ik, om het te merken. We wachten af…

      Like

  11. Melody62 23 augustus 2016 / 16:31

    Ik was zopas met mijn rondje bezig en kon inderdaad geen enkele wp.com blog openen, nu wel weer zoals je ziet…. (merkte ff weer dat ik blij ben met mijn eigen domein)
    het reactieprobleem van een paar dagen geleden lijkt opgelost zonder al te veel schade voor zover ik er iets van gehoord heb, hopelijk nu ook… de laatste update was dus niet zo goed als dat men dacht…

    Dat andere…dat gebeurt heus niet zomaar weer, geloof maar gerust dat ‘men’ daar veel van (af)geleerd heeft.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 augustus 2016 / 18:16

      Nou, dat had ik dus ook, geen enkele te bereiken. Ja maar ja, ik had toen met De Stippel ook een eigen domein en dan heb je ook wel eens wat toch? De reacties zijn weer in orde, hoewel het bij Edward en mij verschillend is benaderd, terwijl het hetzelfde probleem was. Toch een update hè, dat hoorde ik ook al ergens anders.
      Ohhh dat mag ik toch hopen ja, wat een drama was dat toen. En mijn nieuwe blog is ook veel voller dan die andere was. En leuker vind ik zelf. Zou zo zonde zijn als er iets mee gebeurt.
      Gaan we dus maar niet van uit hΓ¨ πŸ˜‰

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

