Zwijmelen op Zaterdag met “Ellen Foley”

 

Gisteravond een geweldige avond gehad!

De 3JS hebben ongeveer 1 uur opgetreden, genoten heb ik en mijn mede-fans uiteraard ook! We waren met een behoorlijk aantal, altijd leuk voor de mannen ook natuurlijk. Verder was de sfeer super!

Ook een optreden van Xander de Buisonje en André Hazes jr. De artiesten die er verder optraden heb ik niet gezien want dat was niet echt mijn smaak.

Dat FOUTE? ………??????

Ik heb nog steeds geen idee wat ermee bedoeld werd. Iedereen was normaal gekleed, de muziek was gewoon zoals ik verwachtte, de tent was normaal aangekleed, er werd gewoon bier gedronken en gegooid. Dus… het zal wel..

Maar…zwijmelen wordt vandaag weer eens een nummer uit de oude doos.

Uit 1979 dit nummer van de CD “Nightout”, dat is wel toepasselijk vanwege gisteravond!

Ellen Foley

met

“We Belong To The Night”

Nog meer zwijmelnummers horen en zien?
Kijk dan even bij MARJA

53 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Ellen Foley”

  1. dwarsbongel 28 augustus 2016 / 23:56

    Ik voelde me ontzettend genept toen ik vernam dat Ellen op de plaat van Meatloaf had gezongen en niet Carla, en heb toen een CD van Ellen gekocht. Met o.a. deze geweldige song!
    Wat een stem!

    Liked by 1 persoon

  2. Villasappho 28 augustus 2016 / 16:17

    Wat raar dat ze het fout noemen maar ach maak je niet druk je hebt een super avond gehad daar gaat het om.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 augustus 2016 / 18:07

      Ja maakt mij ook niks uit hoor haha.. Maar ik zocht eigenlijk een reden maar niet kunnen vinden..

      Like

  3. gewoonanneke 28 augustus 2016 / 10:28

    Fijn dat je het goed naar je zin hebt gehad met je medefans. En zoon van André Hazes brrrrrrrr Tja als ik moet kiezen geef mij dan maar Ellen Foley en zeker dit nummer, ben ook echt een nachtmens dus wat dat betreft.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 augustus 2016 / 13:37

      Haha goede keuze dan voor jou!
      Andreetje was best leuk hoor, hij krijgt het publiek wel mee. En zijn stem is helemaal niet verkeerd.
      Al met al een superavond gehad!

      Like

    • Regenboogvlinder 28 augustus 2016 / 13:41

      Ja was hartstikke vol, ik zit nog steeds te bedenken of dat mijn soort feest wel is, in het begin dacht ik.. waar ben ik beland, dacht zomaar dat doe ik niet meer. Maar naarmate de avond vorderde vond ik het toch erg leuk. De sfeer was zo goed! 🙂

      Liked by 1 persoon

  4. Kakel 27 augustus 2016 / 21:22

    Mooie stem! Een ander liedje van haar vind ik mooier: what’s the matter baby.
    Leuk om deze weer eens te horen. Een heel vrolijk liedje.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 augustus 2016 / 13:42

      Ja ze heeft echt een prachtstem. En ja, ze heeft nog meer leuke nummers, maar dit paste nu zo goed 🙂
      Liefs

      Like

  5. Zij 27 augustus 2016 / 18:14

    Zo’n mooi nummer!
    Volgens mij was zij ook degene, die ‘Paradise by the dashboardlight’ deed.

    Liked by 1 persoon

  6. Rietepietz 27 augustus 2016 / 15:36

    Als ik het goed heb stamt dat “foute” voor een feestje ( en nog wel meer dingen) een beetje uit de tijd dat steeds meer mensen Hazes , Andre van Duijn en andere Ned. talige artiesten ineens gingen waarderen. Om er toch een beetje “intellectueel tintje aan te geven was het ineens helemaal in om dat te waarderen alleen werd er de term “fout”voor gezet want je wilt als intellectueel natuurlijk wél laten zien dat het maar “een lolletje” is en dat je normaal naar “echte muziek of artiesten”kijkt en luistert. Zo is het volgens mij ongeveer gegaan.
    Ik vond Hazes maar niets en dat vind ik nog steeds, en zeker zijn zoon, wat een griezel, of hij nou wél of niet “fout” is;-)

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 augustus 2016 / 14:01

      Haha, was dat het? Nou bedankt voor de uitleg. Het waren ook alleen maar Nederlandstalige artiesten, maar de DJ deed van alles wat, was ook leuk.
      Andreetje is best leuk, hij krijgt de meute wel mee hoor, doet ie goed.
      En zijn vader, ja ik was wel fan, heb hem ook privé ontmoet en het was gewoon een leuke vent. Jammer dat hij zo slecht voor zichzelf zorgde.
      Voor mij was er dus niks fouts aan.. ik heb een leuke avond gehad. Had wel bedacht toen ik er net was, waarom doe ik dit. Dit is een eenmalige aanbieding, maar naarmate de avond vorderde was het toch echt wel leuk, de sfeer was erg goed!

      Like

      • Rietepietz 28 augustus 2016 / 16:53

        Dat zeg ik;-) , voor niemand fout, er komen hoogstens ook mensen die zélf fout zijn omdat ze een excuus nodig hebben om het leuk te mogen vinden. Nergens voor nodig natuurlijk want smaken verschillen nou eenmaal en daar is toch niets mis mee.

        Liked by 1 persoon

  7. ria 27 augustus 2016 / 14:43

    Heerlijk om te horen, ook dat je vannacht zo hebt genoten. Dat onzinnege biergooien snap ik de zin niet van.
    Stuiter lekker na vandaag
    liefs,Ria

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28 augustus 2016 / 14:25

      Ik heb genoten Ria.. Af en toe is dat echt heerlijk! Nee, ik ook niet hoor… maar ja het schijnt erbij te horen..
      Liefs

      Like

  8. Cellie Citroen 27 augustus 2016 / 12:29

    Oh heerlijke stem. Dat soort songs maakten ze echt in die tijd lijkt het wel (zegt Oma 🙂 DAnk je en een zonnig weekend!

    Liked by 1 persoon

  9. Melody62 27 augustus 2016 / 11:10

    fout of goed….maakt totaal niet uit, je hebt een fijne avond gehad en dat is het enige dat telt, blij voor je.

    xxx

    Liked by 1 persoon

  10. Morgaine 27 augustus 2016 / 10:16

    Fout bij feestjes bestaat niet. Net zo min bij concerten, tenzij er echt iets mis gaat ergens natuurlijk, maar het is altijd feest! en goed!

    Ellen foley, dit nummer, jaaaa als kind al, drama, dans.. hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  11. beaunino 27 augustus 2016 / 09:18

    Fijn dat je het gezellig hebt gehad. Kan jouw Ellen helaas niet openen op mijn iPhone , dus maar even via youtube opzoeken. Mooie stem had ze altijd.

    Liked by 1 persoon

  12. Edward McDunn 27 augustus 2016 / 09:13

    Fijn dat je zo hebt genoten, dat heeft een mens af en toe nodig toch? Een leuke foto met de Dames!

    Like

  13. Marja 27 augustus 2016 / 08:55

    Zalig dat jullie weer zo hebben genoten. Jij weet overal een feestje van te maken.

    Liked by 1 persoon

  14. די מריו 27 augustus 2016 / 08:22

    Dat is een beste stem. Ik moest het nummer wel even aanzetten omdat ik het niet meteen herkende, totdat ik hem aanzette natuurlijk. Bekend nummer.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  15. John 27 augustus 2016 / 08:22

    Fijn dat je het zo naar de zin had. Biergooien heb ik nooit zo begrepen maar ik ben er ook wel eens getuige van.
    Aan dit nummer heb ik speciale herinneringen dus een keer uitgeluisterd 🙂
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 27 augustus 2016 / 14:07

      Ja was weer leuk.
      Nou, ik heb wel wat gevoeld af en toe hoor. Er stonden een paar meiden naast me die aardig aan het zwaaien waren met hun bier. Echt gooien was het niet.. Maar meer achterin die tent gebeurde dat vast wel.
      Leuk John, helemaal uitgeluisterd dit keer! 🤗👍🏼
      Fijn wknd!

      Liked by 1 persoon

  16. @matroosbeek 27 augustus 2016 / 07:57

    Ellen Foley zong samen met Meatloaf Paradise by the Dashboard Light Op de plaat zong hij het lied met Ellen Foley, maar bij de bekende videoclip playbackte de zangeres Karla DeVito het nummer. Zij was dus geen achtergrondzangeres. Daarvoor was ze te goed.
    Geniet na van je heerlijke avond uit!

    Liked by 1 persoon

  17. Hartelijke Hot Hulk 27 augustus 2016 / 07:57

    Mooi nummer van een goede zangeres.
    ‘We belong to the night’.
    Je had weer genoten als nachtbraker las ik. 😊

    Liked by 1 persoon

  18. Hillechien 27 augustus 2016 / 07:28

    Heerlijk nummer. Was zij niet de achtergrondzangeres van meatloaf? Fijn dat het een normale avond was en dat je hebt genoten. Liefs

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

