Zwijmelen op Zaterdag met “Eros Ramazzotti en Anastacia”


 

Hoewel ik niet van de Italiaanse taal houd vind ik dit duet echt geweldig…

Eros Ramazzotti & Anastacia

met

“I Belong To You”

Stukje tekst:Β 
There is no reason, there is no rhyme
It’s crystal clear
I hear your voice
And all the darkness disappears
Everytime I look into your eyes
You make me love you

Hoe is het mogelijk dat we mogen meemaken en voelen wat wij meemaken en voelen!Β 

Voor nog meer zwijmelnummers verwijs ik je graag
naar MARJA…

44 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Eros Ramazzotti en Anastacia”

  1. Forever38.com 4 september 2016 / 09:41

    Geweldig nummer, van een geweldige artiest (Eros). Ik kwam toevallig op je site terecht en met dit nummer lekker wakker geworden, deze ochtend. Dankjewel !

    Liked by 1 persoon

  2. Morgaine 3 september 2016 / 21:10

    Eros is een geweldige live entertainer, heb één van zijn shows op dvd gezien, mijn ouders hebben die, zo geweldig, maar wij waren val fan van Eros, eigenlijk al vanaf dag 1.

    X

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 3 september 2016 / 21:45

      Dat mag toch, smaken verschillen..
      Ja ik vind dit duet heel goed, ben niet eens fan van Eros, meer van Anastacia..

      Like

  3. Kakel 3 september 2016 / 17:51

    Hou op: Eros Ramazottii (-: Daar was ik helemaal verkikkerd op ten tijden van Italiaanse les. Dit nummer ken ik niet, maar Anastacia kan zeker zingen!
    Fijn weekend en lieve groet

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 3 september 2016 / 18:08

      Haha die Kakel.. nou hij ziet er ook niet verkeerd uit, eerlijk is eerlijk. Dus jij spreekt Italiaans?
      Ja samen vind ik ze echt prachtig!
      Jij ook een fijn wknd en liefs terug.

      Like

    • Regenboogvlinder 3 september 2016 / 16:41

      Oh wat lief is dat… het is en blijft bijzonder. Dankjewel Riet.. maar dat weten we ook wel! πŸ™‚

      Like

    • Regenboogvlinder 3 september 2016 / 16:41

      We genieten van onze liefde Ria.. dit nummer kan Jan qua stemmen ook niet bekoren haha..
      Liefs..

      Like

  4. Corry dijkstra 3 september 2016 / 13:01

    Wat jullie voelen en meemaken is fantastisch, hetzelfde maken wij mee. Heerlijk!!
    πŸ‘¨β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘¨ knuffel.

    Liked by 1 persoon

  5. gewoonzoalsikben 3 september 2016 / 12:47

    Oef deze twee mensen luister ik echt nooit naar omdat ik hun stemmen zo verschrikkelijk schel vind. Sorry Trees .En heerlijk hoe jullie je voelen en genieten !
    Fijn weekend ,liefs Elisabeth.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 3 september 2016 / 13:10

      Haha, je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, Eros ben ik ook geen fan van en Ánastacia maar een paar nummers. Maar dit raakt me altijd.. Ja hè, een cadeautje! Jij ook een fijn wknd! Liefs terug!

      Like

  6. Melody62 3 september 2016 / 11:26

    Hoe het mogelijk is, is totaal niet belangrijk, het gebeurt en dat telt!
    Het was jullie van harte gegund, dat blijkt, en ik sluit me daar volkomen bij aan.

    xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 3 september 2016 / 11:31

      Dankjewel Mel, we zeggen ook steeds, we moeten het ons niet meer afvragen, maar soms doen we dat toch.. X

      Like

  7. Marja 3 september 2016 / 09:44

    Heerlijke zwijmel. Het is jullie van harte gegund om dit te voelen en mee te maken. ❀

    Liked by 1 persoon

  8. Hillechien 3 september 2016 / 09:18

    Ik vind het juist een prachtige taal die ik graag zou willen leren. En dat nummer is inderdaad om bij weg te zwijmelen πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 3 september 2016 / 11:16

      Ik heb niks met Italiaans, wel met Spaans.. dat vind ik een veel mooiere en zachtere taal. Maar ja die zang samen vind ik gewoon geweldig πŸ™‚

      Like

  9. John 3 september 2016 / 07:57

    Ik heb een stukje geluisterd maar het is echt niet mijn smaak deze keer. Geen probleem, ik zet zo de bank show op πŸ™‚
    Fijn w-end πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 3 september 2016 / 11:33

      Tuurlijk, maakt niks uit!
      De bank show? Zegt me niks.. is dat regionale radio of zo?
      Jij ook John, geniet van het wknd. πŸ™‚

      Like

  10. Hartelijke Hot Hulk 3 september 2016 / 07:55

    Klinkt vanwege die Italiaan erbij als een krokodillen koor!

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

