Verantwoordelijk…


 

verantwoordelijk

 

22 thoughts on “Verantwoordelijk…

  1. Kakel 19 oktober 2016 / 19:51

    Nou, ik ben zelfs niet altijd verantwoordelijk voor wat ik er uitkraam (-:
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

  2. Rietepietz 19 oktober 2016 / 18:34

    Ik maak korte metten met mensen die iets anders uit mijn woorden halen dan ik erin gestopt heb.
    EΓ©n keer uitleg geven doe ik dan Γ³Γ³k nog maar dΓ‘n is het over en sluiten.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 19 oktober 2016 / 19:12

      Je hebt ook gelijk, ik wil ook in zo’n geval graag uitleg geven maar er zijn altijd mensen die daar niet van willen horen. En ja… een misverstand is snel geboren, zeker geschreven woorden…

      Like

  3. gewoonzoalsikben 19 oktober 2016 / 11:50

    Heel erg waar .Veel mensen luisteren niet echt naar wat de ander zegt ,zo vermoeiend.
    xxx

    Liked by 1 persoon

  4. Harrij Smit 19 oktober 2016 / 10:17

    Da’s wel een hΓ©le mooie, Tess. Het gebeurt inderdaad maar al te vaak dat je heel iets anders uitzendt dan wat de ander ontvangt… X

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

