Zorgen…


 

Met dank aan Ingrid! 

 

18 thoughts on “Zorgen…

    • Regenboogvlinder 1 november 2016 / 14:45

      Of je er nou twee hebt of 4 of 7… En dan komen de kleinkinderen er ook nog eens bij.
      Hopen maar dat alles goed blijft gaan hè… XXX

      Like

  1. Kakel 27 oktober 2016 / 13:40

    Tja…je hebt natuurlijk wel moeders en moeders… Daar laat ik het bij. Maar laat ik voorop stellen dat ik altijd overal onvoorwaardelijk achter mijn kind sta!
    Lieve groet ♥

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 27 oktober 2016 / 13:55

      Ja ik weet het.. Gelukkig erft iemand niet altijd de genen van een moeder die anders tegenover haar kinderen staat hè… Jouw kind is een bofkont met jou als moeder! XXX

      Like

  2. Matroos Beek 26 oktober 2016 / 18:00

    Zeg mij wat… maar wel blij dat ik mij er zorgen mag en kan om maken. Het hoort bij het leven en het moederschap.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 26 oktober 2016 / 10:32

      Heerlijk, Di Mario..
      Ik hoef dat gelukkig op dit moment ook niet over mijn kinderen.. Maar als er iets aan de hand is kun je daar als moeder én vader niet aan voorbij gaan..

      Like

  3. Lot 26 oktober 2016 / 08:27

    Vannacht ook veel getobd over dochter en zus. Als familieoudste geld dit ook wel.

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

