Reisdagje en update…


Vandaag vertrek ik voor een weekje naar Gran Canaria…

image

De laatste week was Jan bij mij en we hebben het weer heerlijk gehad. Zondag, nadat de storm was gaan liggen, nodigde Jan mij uit om mee te gaan naar het Spaanse Restaurant Las Ramblas om lekker tapas te gaan eten. Een hartstikke leuke verrassing, we hebben weer genoten. We zijn er lopend naartoe gegaan, het was heerlijk ook weer om te wandelen…

WIJ SAMEN, ALtijd goed! 

Morgen is mijn oudste kleindochter Maria jarig en daar wil ik toch wel graag bij zijn. Ze wordt alweer 15 jaar! Ja de tijd gaat snel hè…

Ik logeer dan bij mijn Engelse vriendin Susi, die daar ook een studio heeft. Een paar dagen in het zonnetje en lekker bijkletsen met mijn vriendinnen. Anna (die weer overwintert), Ingrid en Wil, bij wie ik allebei een dagje op bezoek ga. En met mijn ex en zijn vriendin rijd ik ongetwijfeld weer, zonder problemen, mee naar de verjaardag van Maria.

Dus dat wordt weer knuffelen met zoon en zijn meiden. Natuurlijk zit er weer van alles in mijn koffer voor hen, hagelslag, vlokken, witte bollen met filet americain en het een en ander voor Sinterklaas. Dat wordt vast weer allemaal goed ontvangen en wat is het leuk die glunderende koppies dan te zien.

Ben dus even weg, maar niet helemaal…

Trouwens, mijn tijdelijke Facebookloze tijd bevalt prima! Dacht ik zal het even laten weten!

40 thoughts on “Reisdagje en update…

  1. minoesjka2 27 november 2016 / 16:19

    O, heerlijk even naar de zon en je familie en vrienden ……… al zal het deze keer anders zijn, zo zonder Jan. Geniet er toch maar van.

    Liked by 1 persoon

  2. IngridMoorenBlogs 25 november 2016 / 16:16

    Filet americain…jammie! Heel veel plezier Trees!

    Liked by 1 persoon

  3. Thomas Pannenkoek 25 november 2016 / 07:11

    Ik ben blij voor jullie. Geniet met volle teugen van jullie reis, want het leven vliegt voorbij in sneltreinvaart. Je hoeft geen foto’s te posten van Jan in Monokini.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 november 2016 / 14:04

      Dankjewel, maar Jan is er niet bij hoor..
      We moeten elkaar even een weekje missen, maar dat kunnen wij!
      En Jan in monokini.. Zul je nooit meemaken 😆

      Liked by 1 persoon

  4. ria 24 november 2016 / 21:21

    Trees van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Ik wens jou en iedereen om jou heen een fijne week toe.
    Lieve groetjes

    Liked by 1 persoon

  5. rietepietz 24 november 2016 / 19:00

    Ik wens je een héél fijne week, en ja je gaat Jan missen maar vást niet zoveel als hij jou, want jij hebt daar een drukke tijd. Alvast gefeliciteerd met je kleindochter!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 november 2016 / 14:01

      Dankje Riet.. Heerlijk om ze weet allemaal in het echt te zien en te knuffelen! Zeker mis ik hem, maar je hebt wel gelijk denk ik.. 😕. Maar zoals wij altijd zeggen tegen elkaar… Wij kunnen dit! ☺️

      Like

      • rietepietz 25 november 2016 / 15:31

        Ja natúúrlijk kunnen jullie dat, ik liet Henk ooit met een gerust hart een maand naar de USA vertrekken terwijl ik thuis bleef;-)

        Liked by 1 persoon

  6. Kakel 24 november 2016 / 14:28

    Jij gaat voor Sinterklaas spelen? Dat zal een heerlijk gevoel zijn. Geven is nog fijner dan ontvangen. Fijne dagen, Tess en geniet van de vriendschappen en familie daar.
    Goede reis en wel thuis.
    Lieve groet.

    Liked by 1 persoon

  7. Flora 24 november 2016 / 12:07

    Hoi Trees,alvast gefeliciteerd mt je meissie en geniet van de warmte,het zonnetje en van al die lieve mensen om je heen.Goeie vlucht.

    Liked by 1 persoon

  8. probosalem 24 november 2016 / 09:55

    Ik wens je een hele fijne week toe met je familie en vrienden. Doe de groeten aan Nico van mij.

    Liked by 1 persoon

  9. Hartelijke Hot Hulk 24 november 2016 / 08:42

    Ik dacht, ik zal je maar weer even laten wennen aan dat Spaanse eten. 😊😘
    Heel veel plezier gewenst bij je lieve familie.

    Liked by 1 persoon

  10. Hillechien 24 november 2016 / 08:08

    Fijne vakantie Trees, geniet van kinderen en kleinkinderen en vrienden. Tot binnenkort. Liefs

    Liked by 1 persoon

  11. John 24 november 2016 / 07:42

    Je gaat weer een leuk weekje tegemoet dus. Heerlijk. Het zal er ook een graadje warmer zijn dan hier. Alvast gefeliciteerd met je kleindochter.

    Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

