Zwijmelen op Zaterdag met “Natalie and Nat King Cole”

 

Weer zwijmelen, de laatste dag van het jaar 2016! 

2016 was een onvergetelijk jaar voor mij, in heel veel opzichten!
Met name dat ik de liefde weer gevonden heb! ❤

Ontzettend gelukkig met alles wat ik mocht beleven en meemaken! 

Ook het nieuwe jaar 2017 zal waarschijnlijk weer voor onvergetelijke ervaringen zorgen. Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en een ongelofelijk en onvergetelijk 2017!

“UNFORGETTABLE”

van

Natalie en Nat King Cole

 

Voor nog meer zwijmelaars verwijs ik je graag naar MARJA

59 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Natalie and Nat King Cole”

  1. dwarsbongel 6 januari 2017 / 17:05

    Beetje laat, maar ook voor jullie de beste wensen.
    Deze muziek is inderdaad “unforgettable”…!

    Like

    • Regenboogvlinder 6 januari 2017 / 19:18

      Maakt niks uit, jij bent van mijn browser gevallen door een storing.. Ga nog wel een keer kijken hoor Gauke!
      Dankjewel!

      Like

  2. anjasouren 1 januari 2017 / 00:08

    Een gelukkig, gezond en liefdevol 2017 gewenst , liefs en dikke knuffel , Anja

    Like

  3. Kakel 31 december 2016 / 21:39

    De liefde, de liefde…wat is het leven zonder de Liefde? Ik zeg: niets!
    Zo fijn dat jullie elkaar gevonden hebben. Dit heeft gewoon zo moeten zijn, hoe verdrietig jullie voorgeschiedenis ook is. Pluk alle dagen die jullie samen hebben. Het wordt ook nog een spannend jaar voor je want je gaat zes weken naar Zuid-Afrika. Veelbelovend (-:
    Alle goeds voor 2017!
    Dikke knuffel ♥

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 1 januari 2017 / 13:36

      Gelijk heb je… niks!
      Dat vinden wij ook en kunnen ons geluk soms niet op. Nooit gedacht dat dit nog op ons pad zou komen… We genieten van alles zo intens.
      Ja.. Zuid-Afrika, is even een dingetje.. 6 weken zonder elkaar, maar ook dat kunnen wij!
      Dankjewel lief Kakeltje!
      Dat gun ik jou en je gezin uiteraard ook! Dikke knuffel terug ❤

      Like

  4. Zo simpel is dan geluk 31 december 2016 / 18:36

    Mooi om te lezen. Een fijne jaarwisseling. Heel veel geluk in het nieuwe jaar. Hopelijk komen we elkaar dan ook eindelijk eens tegen bij onze drie mannen. 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 18:46

      Dankje! Insgelijks!
      Nou dat zou wel heel leuk zijn! Wie weet…
      Helaas kan ik niet in februari.. Dan doen ze U2 in Beverwijk.
      Liefs

      Like

        • Regenboogvlinder 3 januari 2017 / 15:34

          Ik heb een kaart voor Naaldwijk met een groot aantal 3JS vriendinnen. Maar wat ik me niet gerealiseerd had is dat het paaszaterdag is.. En we dus plannetjes hadden voor dat weekend, dus ik weet nog niet wat ik ga doen.. Maar sowieso één keer met Jan, die is geen echte fan van de 3JS maar wel van U2 en is heel benieuwd wat ze ervan maken.

          Like

  5. ria 31 december 2016 / 18:31

    Trees ik hoop dat voor jou en Jan het jaar 2017 net zo mooi wordt als dit jaar.

    Liefs, Ria

    Liked by 1 persoon

  6. rietepietz 31 december 2016 / 16:45

    Geweldig nummer, en het zóu voor je geschreven kunnen zijn. Fantastisch dat 2016 voor jou weer geluk in je leven bracht, en niet voor jou alleen.Ik hoop dat 2017 in dezelfde lijn door mag gaan.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 18:43

      Ja wat apart toch hè.. Sommige teksten kloppen gewoon..
      Nou, we zijn er ook heel dankbaar voor, we hebben het zo heerlijk samen! Dankje Riet, dat hopen wij ook!
      En natuurlijk wensen we jou en Henk en iedereen om je een heen mooie jaarwisseling en een fantastisch 2017! Dat je nog maar heel veel logjes en leuke filmpjes mag creëeren… Dikke 😘

      Like

      • rietepietz 31 december 2016 / 18:51

        Maar het is ook niet vanzelf gekomen, jullie hebben er “aan gewerkt”.
        Ik ga m’n best doen het eerste filmpje staat al klaar voor vanacht dus ; “at your service” 😉 dat het bij alle andere wensen ook maar een mooi logjaar mag worden.

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 20:50

          Nee dat is ook zo.. Vanzelf gaat het niet.. Hoewel.. We klagen niet hoor ☺️. Ohhh spannend, ik ben benieuwd… Daar gaan we zeker voor, blijft leuk om te doen..

          Like

  7. Corry 31 december 2016 / 16:09

    Bij de titel denk ik natuurlijk ook aan de liefde, die ik zo node mis. Maar wat fijn dat jij er weer helemaal van kunt genieten. Hoop dat dat ook voor 2017 voor je zal opgaan.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 18:40

      Dat kan ik me voorstellen Corry.. Maar dankjewel, voor je lieve wensen!
      Ik wens jou een rustige jaarwisseling en een gezellig, gelukkig maar vooral een gezond 2017. 😘

      Like

  8. Zij 31 december 2016 / 15:10

    Wat fijn om te horen, dat 2016 zo’n fantastisch jaar voor je was lieve Trees! Ik hoop, dat het volgende jaar je nog meer fijne dingen mag brengen.
    Heel veel liefs xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 18:37

      Dankjewel! Datzelfde wens ik jou en je gezin zeker ook toe!
      En dat je maar weer veel plezier in je werk zult krijgen.. Uitdagingen genoeg hè met die eigenwijze collega’s ☺️

      Like

  9. minoesjka2 31 december 2016 / 11:35

    Heerlijk hoe jij ook oprecht kunt genieten en dat met ons kunt delen ……… en over 28 dagen mag je dat in een ander werelddeel gaan delen …….. wat een uitdaging 🙂
    En wie weet wat voor mooie nieuwe uitdagingen 2017 jou nog meer gaan brengen.
    Maar eerst heerlijk gaan genieten van de jaarwisseling.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 18:35

      Ja, daar word ik ook blij van! En Zuid-Afrika, dat is weer heel wat anders, maar ook heel erg bijzonder. We zullen zien wat 2017 brengt. We vieren het lekker samen.. Rustig avondje na de drukte van de logeerpartij..
      Jij ook een rustige avond gewenst! Liefs 😘

      Liked by 1 persoon

  10. Melody62 31 december 2016 / 11:24

    Wat een bofbips ben je…. en dat mocht ook wel eens weer, was al te lang geleden. Het is jullie van harte gegund, dat weet je ook wel 😉 Zonder liefde, is het leven zinloos en leeg en meer van dat soort nare termen, godzijdank is dat nu op jou noch jan niet meer van toepassing en voor mij is jullie geluk het allermooiste nieuws van 2016 geweest!!

    Wens jullie alle geluk toe, vol liefde en gezondheid!!

    xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 18:33

      Jaaaa.. Ik voel me ook een bofbips hoor! Dat dit nog kan en dan met Jan.. Nog steeds wonderbaarlijk! Wat zeg je dat lief.. Dat ons nieuws voor jou zo mooi was.. 😘
      Voor jou en je lieverds hetzelfde gewenst! XXX

      Like

  11. Marije, De Gans (MSW) 31 december 2016 / 11:09

    Oh mooooooiiii…. Ik ben dol op ‘de Coles’. Ook Nathalie is er al niet meer. Wat een schitterende stem had zij toch. Ik zal er eens een Muziek op vrijdag aan wijden. Zwijmelend het nieuwe jaar in. Ik wens jou en je Hulkje een prachtig, Unforgettable Zwijmeljaar toe 💖

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 18:32

      Dankjewel Marije! Ik vond dit ook een mooie versie!
      Dat zie ik dan nog wel weer voorbij komen!
      Bedankt voor je lieve wensen, voor jou en je gezin hetzelfde gewenst!

      Liked by 1 persoon

  12. Edward McDunn 31 december 2016 / 10:51

    Mooi dat je de liefde weer hebt kunnen vinden Trees, zonder dat is het leven een beetje leeg hè? Ik wens jou een geweldig 2017.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 18:30

      Ja Edward, het is en blijft bijzonder op onze leeftijd, zeg maar!
      Dankjewel en voor jou hetzelfde gewenst!

      Like

  13. imerks56 31 december 2016 / 10:49

    Heerlijke zwijmel. Ook ik wens jou, lieve Trees, de allerbeste, liefdevolle wensen voor 2017 met veel lente hoop, zomerse warmte, herfstgeluk en winterse geborgenheid. Dikke smuffel 😘🐻😘

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 31 december 2016 / 18:29

      Dankjewel lieverd! Wat een mooie wensen!
      Voor jou ook een gelukkig en gezellig en vooral geZONd 2017!
      Dikke smuffel terug! 🐻😘🐻😘

      Like

  14. Flora 31 december 2016 / 10:11

    Wat een top nummer he,wij wensen jou en je Jan een goed en gezond 2017

    Liked by 1 persoon

  15. Marja 31 december 2016 / 10:01

    Zalige zwijmel. Ik gun jullie nog vele onvergetelijke jaren in gezondheid en liefde. xxx

    Liked by 1 persoon

  16. Hartelijke Hot Hulk 31 december 2016 / 09:09

    Mooie oorbellen
    Lijken wel sleepkabels

    Bijzondere mooie zwijmel
    Unforgetteble

    Liked by 1 persoon

  17. John 31 december 2016 / 08:17

    Het liedje past mooi bij je tekst Trees. Bij je gevonden liefde. Een mooi jaar. Geweldig.
    Ik wens je een mooie nieuw jaar toe.
    Grts

    Liked by 1 persoon

  18. Thomas Pannenkoek 31 december 2016 / 07:45

    Mooie afsluiting van het jaar.
    Dit verdient zeker een vervolg voor 2017. En als je die 3 J(erome)’s leuk vindt, ga ervoor, het is jouw weblog !!

    Liked by 1 persoon

  19. Hillechien 31 december 2016 / 06:58

    Heerlijk even zwijmelen. Ik wens jou en Jan ook een heel fijne jaarwisseling en een spetterend 2017

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

