Kerstvakantie met mijn kleindochters… (deel 1)

 

De kerstvakantie met mijn kleindochters was weer heel leuk..

10 dagen lang reuring in huis… 

–> Op woensdag 21 december… heb ik ze opgehaald op vliegveld Eindhoven…

–> Donderdag 22 december: Naar de ijsbaan geweest in Zeist, waar ze schaatsen konden lenen en een uur gratis op het ijs mochten. Het was wennen en Natalia ging al snel goed, Maria vond het moeilijker.

–> Vrijdag 23 december: Naar Jumpsquare in Nieuwegein gegaan waar ze 1 uur lang trampoline konden springen.. Ze hebben zich lekker uit kunnen leven en zijn daar een hoop energie kwijtgeraakt. De mooie sokken mochten ze houden.

–> Zaterdag 24 december: Kerstavond, was ik ’s avonds bij Jan en kwamen dochter en schoon naar Zeist om op de meiden te passen. Met zijn viertjes zijn ze naar McDonald geweest en met zijn drietjes hebben ze DVD’s gekeken. Maria trekt zich vaak terug, is gewoon graag alleen en bezig met haar eigen dingen. Ja… kleine meisjes worden groot hè.

–> Zondag 25 december: 1e Kerstdag kwam Jan naar mij en maakte hij kennis met de meisjes. ’s Middags kwamen dochter en schoon en hebben we de cadeautjes uitgepakt die onder de boom lagen. Met zijn allen gefonduud.. heerlijk en heel gezellig.

–> Maandag 26 december: 2e Kerstdag zijn we ’s middags weer naar de ijsbaan gewandeld, het was koud maar wel droog. Jan als bevlogen schaatser kon ze wel wat tips geven en heeft ook geholpen. Het was eigenlijk niet gratis maar toch hoefden ze niet te betalen en mochten ze ook gewoon de schaatsen lenen.

–> Dinsdag 27 december: Zijn Jan en ik samen met Natalia naar haar favoriete winkel geweest “Claire’s”. Dat wordt een STAPUIT!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Wordt vervolgd…

 

45 thoughts on “Kerstvakantie met mijn kleindochters… (deel 1)

  1. minoesjka2 13 januari 2017 / 16:50

    Op de foto’s te zien konden de meiden het ook met Jan wel vinden. Fijn hoor en ja, hoorde van een collega dat dat jumping gebeuren helemaal hot is, wel grappig lijkt me voor die meiden.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 januari 2017 / 16:15

      Was inderdaad weer leuk, wel druk maar fijn dat het nog kan. Jaja, dat schiet op. Over 2 weken ben ik om deze tijd op Schiphol.. 🙂

      Like

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 21:25

      Dankje… Haha, ja wat een joekel hè..
      Ik had deze vorig jaar al, buiten gezet maar niet in de tuin, gewoon in zijn mand laten staan. Hij is iets voller geworden, verder niet echt gegroeid. Hij mocht weer meedoen 🎄☺️

      Like

  2. altijdmooiweer 11 januari 2017 / 20:01

    Wat moet het toch voor jouw kleindochters heerlijk zijn om zo’n geweldige oma te hebben, om te koesteren! Iets mooiers en dierbaarders kun je ze eigenlijk niet meegeven… fijn om te lezen! En maak er een heel mooi jaar van, lief mens!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 20:03

      Dankje An, we hebben weer mooie herinneringen gemaakt en foto’s!
      Dat ga ik zeker doen.. eerst mijn Zuid-Afrika avontuur..
      En mijn leventje met Jan is zo heerlijk, dat wordt gewoon weer genieten hoor.

      Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 19:15

      Ja, was het zeker! Ach… Ik vind het leuk als zij genieten en gelukkig hoefde ik zelf niet te schaatsen of te springen 😂😂😂

      Liked by 2 people

  3. rietepietz 11 januari 2017 / 18:42

    Het zijn dus heel gezellige dagen geweest, leuke dingen gedaan voor en met ze . Maar ik snap wel dat je moe was toen de meisjes weer naar huis waren.;-) Jammer dat ze niet om de hoek wonen want dán kun je het allemaal makkelijk een beetje spreiden. Maar ja, zo is het nou eenmaal niet.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 20:02

      Dat is zeker zo, heb ervan genoten. Ja, als ze zover weg wonen dan kunnen ze niet even een weekendje of een dagje komen. Maar ach, ik ben er ook aan gewend en het is dan maar zo hè..

      Like

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 18:59

      Haha nee hoor.. Dat had ik trouwens met mijn kinderen ook niet hoor. Ik zei altijd, als jullie eraan toe zijn, zijn wij het ook, en zo was het ook.. Precies!

      Liked by 1 persoon

  4. Kakel 11 januari 2017 / 14:32

    Sommige grote meisjes zijn ook nog graag alleen (-:
    Heerlijk weer, je huis zo vol leven, Trees! En de meiden en Jan hebben elkaar leren kennen. Zal best even spannend geweest zijn, maar jij kent ze alle drie goed en had er vast alle vertrouwen in.
    Dikke kus en ik kijk uit naar deel 2. ♥

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 20:00

      Dat kan ik zeker beamen hoor.. Ik vind het ook af en toe best lekker alleen. Ja ze hebben elkaar ontmoet en Jan is van zondag tot vrijdag gebleven, dus was heel gezellig. Ja, ik voorzag echt geen problemen hoor!
      Dikke kus terug en deel 2 komt morgen! 😘☺️

      Like

  5. Morgaine 11 januari 2017 / 12:02

    Ja Claire’s die hebben wij hier ook, daar neus ik ook graag rond voor mooie spelden in miijn haren en zo, en gewoon te kijken naar leuke mooie dingen, de bloemenkronen en dan bedenken dat ik al 45 ben dus dat ik daar eigenlijk te oud voor ben, whahahaha tenzij een festival opdoemt of zo 😉

    X

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 19:12

      Daar ben je toch nooit te oud voor. Maar ik vind die winkel best wel duur hoor.. Maar het is niet wel goedkoper dan op Gran Canaria. Dat is dan weer meegenomen. X

      Like

  6. Mrs. Brubeck 11 januari 2017 / 11:07

    Het allerbelangrijkste is toch dat jij zo’n goeie band hebt met je kleinkinderen en dat jullie zo genieten van elkaar! Xx liefs 😘

    Liked by 1 persoon

  7. Hillechien 11 januari 2017 / 10:32

    oh jee Claire’s je weet wanneer je daarin gaat maar niet wanneer je er weer uitkomt tenminste bij de mijne is dat zo. Een paar leuke dagen dus om in te lijsten

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 19:05

      Haha, dat klopt wel ja. Ik had het allemaal allang gezien maar toen ging ze gewoon nog een rondje doen… Jaa, was echt leuk!

      Like

  8. די מריו 11 januari 2017 / 10:24

    Gezellig en druk. Je hebt ze geen moment met rust gelaten 😉 Heerlijke tijd moet je hebben gehad.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 19:09

      Dat was het zeker..
      Haha, dat lijkt maar zo hoor Di Mario.. Het waren geen hele dagen dat we weg waren. In de zomer is dat anders met pretparkbezoeken etc.

      Like

  9. Mirjam 11 januari 2017 / 08:37

    Dat ziet er supergezellig uit Trees! Was vast heerlijk om ze met kerst weer even bij je te hebben.

    Liked by 1 persoon

  10. John 11 januari 2017 / 08:00

    Dat was naast een gezellige boel ook nog eens een druk programma zo nu en dan. Leuk! Leuke foto’s ook. 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 januari 2017 / 19:02

      Ja dat was het ook. Maar in huis zitten ze thuis al genoeg als het gewoon schooltijd is, dus in de vakantie mag een beetje extra wel.
      Dankjewel!

      Like

  11. marjolijn1 11 januari 2017 / 07:28

    De dames hebben genoten zo te zien…!!
    En jij vast ook.

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

