Hieperdepiep…


 

Vandaag is mijn mooie, slimme, sociale en allerliefste dochter Diana jarig!
Ze kan ook niet anders dan de allerliefste zijn, want ik heb er maar één! 

rozen-met-tekst

De tijd gaat snel, ik zie haar nog steeds als mijn kleine meisje! 

Lieve schat, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 

Je moest even zoeken naar je cadeautje hè… hoop dat je het leuk vindt. 

Maak er een fijne dag van samen met je grote liefde! 

Dikke knuffel en kus van je moedertje… 

 

27 thoughts on “Hieperdepiep…

  1. Ingrid Mooren-Roovers 5 februari 2017 / 15:24

    “”Een abonnement op een gezond en heel lang leven”….als dat toch eens zou kunnen.Nog gefeliciteerd met je dochter Trees…

    Like

  2. Morgaine 5 februari 2017 / 11:01

    Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd, voor mij was dit ooit ook een verjaard, mijn stiefvader (RIP), dus ja ik heb die dag even aan hem gedacht….

    X

    Like

  3. beaunino 4 februari 2017 / 19:29

    Alsnog van harte hoor. Maakt net uit hoe oud ze worden hé, het blijft je kind. X

    Like

  4. Adrie 3 februari 2017 / 23:12

    Lieverd ,🎉🎉gefeliciteerd met de verjaardag van Diana,k ga morgen haar even een kopje ☕️☕️ drinken ,het is ook een beetje mijn dochter😍😍

    Like

  5. Corry dijkstra 3 februari 2017 / 12:39

    Van harte gefeliciteerd met Diana haar verjaardag. Doet mij denken aan haar verjaardag een aantal jaar geleden op G C met de fam uit eten bij de Chinees. gr. 💐💐💐💋

    Like

    • Adrie 3 februari 2017 / 23:16

      Ja Corrie ,was een reuze gezellige avond,groetjes Adrie

      Like

  6. imerks56 3 februari 2017 / 10:29

    Proficiat met je dochter en dochterlief natuurlijk ook gefeliciteerd en een hele fijne dag !

    Like

  7. nannonblog 3 februari 2017 / 10:10

    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je slimme sociale allerliefste dochter !

    Like

  8. Mrs. Brubeck 3 februari 2017 / 09:48

    Superfijne verjaardag voor dochterlief en een dikke proficiat voor mama! ❤❤

    Like

  9. Diana 3 februari 2017 / 08:59

    Dankjewel moedertje😊heel lief!! Dikke kus!💋💋💋

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

