“Jammer om te pla!”


 

gcf

“Jammer om te pla!” betekent in het Nederlands: Mag ik u even lastig vallen? 

Gewoon met een logje met van alles en nog wat?

Want we maken natuurlijk van alles mee, doen van alles en zien van alles… hier een kleine greep uit wat gevarieerde foto’s…

Vliegen vangen…
Nou, deze dus niet, die vond ik veel te mooi!

20170215_173351

Bedjes verschonen
Elke dinsdagochtend in de nursery

Door Nicole gebakken pannenkoeken eten

08-02-2017-pannenkoeken-2

Sandwiches maken voor de kinderen

20170217_092703

Hoe werkt het ook alweer met die loombandjes?

08-02-2017-loombandjes-1

Een doekjesautomaat bij de hand om het handvat van je winkelwagentje schoon te maken… ooit gezien? 

18-02-2017-margate-1

Door Nicole zelf gebakken koekjes opeten

img-20170214-wa0018

 Een mannenbank als de vrouw gaat winkelen

12-02-2017-mac-banana-1

En natuurlijk nog veeeeeeel meer!!! 

42 thoughts on ““Jammer om te pla!”

  1. Zij 23 februari 2017 / 14:37

    Inderdaad een mooie vlieg, maar ik zou ze toch niet graag in mijn buurt hebben. Ze ziet er best een beetje gevaarlijk uit.

    Zo’n doekje om je winkelkarretje proper te maken.. dat zouden hier ook wel mogen doen.

    Pannenkoeken.. njammie 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Diana 23 februari 2017 / 08:08

    😊Leuk om te zien moedertje… jullie hebben het echt hartstikke leuk daar samen😊. Dikke knuffe!!😘

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 februari 2017 / 08:18

      Samen gaat het inderdaad prima! Weet je ook niet van tevoren hè, dus dat is fijn!
      Dikke knuffel terug! 🐻

      Like

  3. gewoonanneke 22 februari 2017 / 21:11

    Ik ga dit weekend eens jouw blog lezen. Het is er gewoon nog niet van gekomen door allerlei omstandigheden maar ben wel heel benieuwd natuurlijk. Het komt goed……….

    Liked by 1 persoon

  4. Mrs. T. 22 februari 2017 / 20:56

    Poetsdoekjes voor de winkelkar. Lijkt me af en toe best fijn.

    En die mannenbank. Heerlijk.

    Liked by 1 persoon

  5. Villasappho 22 februari 2017 / 20:33

    Zag ooit in Weert een café waar je je man kon dumpen die vervelend was. En die doekjes mogen ze hier ook invoeren.

    Liked by 1 persoon

  6. Ferrara 22 februari 2017 / 14:27

    Trees, dit is toch geen lastigvallen.
    Bij C&A staan in de ruimte bij de kleedkamers ook banken, maar niet met zo’n leuk krijtbord.
    Moeilijkheden met Zweedse meisjes. Dat ligt vast niet aan jou.
    Tja, zo’n doekjesautomaat, best een aardig idee. Ik vraag me bij de pinautomaat ook wel eens af hoe vies dat ding is, maar dat geldt ook voor deurknoppen, trapleuningen enz. Nee, ik lijd niet aan smetvrees!

    Trees, maar weer dapper voorwaarts en stoor gerust.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 februari 2017 / 21:07

      Oh gelukkig maar… 😁
      Ik heb ook geen smetvrees maar zo’n doekjesautomaat zou hier in huis ook geen overbodige luxe zijn zelfs. Andere cultuur en andere normen en waarden ben ik bang. Al ligt Zweden niet ver af van Nederland.. er zijn heel veel verschillen..
      Doe ik hoor.. leuke vooruitzichten nog..

      Like

  7. Morgaine 22 februari 2017 / 11:42

    Heerlijk om te zien, ja bed verschonen, moet ik ook vandaag van mijzelf, hahaha

    En dat loomen, gelukkig ben ik die dans ontsprongen, hahaha maar is haken ook een optie? Je kunt hele leuke armbandjes haken en kettingen namelijk 😉

    X

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 februari 2017 / 13:11

      Dat loomen ik niks voor hier. Maar we hebben op een andere manier armbandjes gemaakt met de kids. Een soort punniken. Is Japans en dat was goed t doen. X

      Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 februari 2017 / 13:14

      In hele sjieke damesmodezaken hebben ze ze ook wel eens staan.
      Omgekeerd in herenmodezaken voor de dames.. Maar hier kunnen ze lekker buiten zitten.. ☺

      Like

  8. Edward McDunn 22 februari 2017 / 10:54

    Met zo’n leuk logje val je mij niet lastig, erg leuke foto’s. Zo’n doekjesautomaat, is echt een geweldig idee, zouden ze hier ook moeten hebben.

    Liked by 1 persoon

  9. Ans. 22 februari 2017 / 09:59

    Ha Trees,
    Leuk hoor zelfs de korte impressie.
    We volgen je met grote interesse en noch grotere bewondering.
    Groetjes.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 22 februari 2017 / 13:20

      Behalve in het huis waar we moeten wonen.. gaat moeizaam met die Zweedse meisjes… Maar er wordt aan een oplossing gewerkt! 😊

      Like

  10. די מריו 22 februari 2017 / 09:18

    Zo’n mannenbank zit nogal hard, ik heb liever een luxere uitgave voor als ze langer willen winkelen.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  11. Thomas Pannenkoek 22 februari 2017 / 07:13

    Die mannenbank als dames tot vervelens toe in kledijwinkels rondslenteren om te shoppen: een fantastisch idee :).
    Zoals Matroos hierboven zegt: zeer leuk fotoverslag!

    Liked by 1 persoon

  12. marjolijn1 22 februari 2017 / 06:26

    Zo’ n doekjes automaat zou hier ook niet verkeerd zijn, voor sommige vieze winkelwagentjes…. 🙂
    Geniet volop meis…!!

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

