Op safari…


Spannend!

  • Morgenochtend rond 9 uur vertrekken we voor een weekendje weg… 
  • Met Schalk en Elize, beiden gepensioneerde ex-medewerkers van GCF en met Joop, die bij hen logeert…
  • We gaan naar een Wildpark met de naam Hluhluwepark.. spreek uit: schloeschloewie.. met een soort slissende schl… 
  • We moeten ongeveer 400 km dus 4 uur rijden…
  • We logeren in een soort boomhut, dus we zijn erg benieuwd (allemaal leuk, als er maar wel een toilet is)…
  • Verder weten we niet wat we nog meer gaan doen, toen we ze gisteren voor het eerst bij hen thuis ontmoetten mochten we niet teveel vragen stellen…
  • Duim aub voor mooi weer voor ons, want dan hebben we de meeste kans dat we veel dieren zien…

Ik zal vóór zondagavond geen gelegenheid hebben om iets te plaatsen over onze trip, dus tot over een paar dagen..

images

 

67 thoughts on “Op safari…

  1. Marianne 27 februari 2017 / 15:55

    Jammer dat je geen olifanten hebt gezien, maar goed het is daar ook zonder die reuzen zoooo mooi, krijg helemaal heimwee. Als je nog de mogelijkheid hebt is st.Lucia ook heel warm aanbevolen en dan wel een boottocht tussen de nijlpaarden zooo gaaf. Je kunt ze bijna aanraken.
    Lieve groeten, Marianne

    Like

  2. ria 24 februari 2017 / 18:58

    Heerlijk vor je Trees .Ik hoop dat je geniet en veel mooie dieren ziet.
    Lieve groetjes

    Liked by 1 persoon

  3. minoesjka2 24 februari 2017 / 17:48

    Hoop dat als je dit leest, je voldaan terug bent gekomen in jullie tijdelijke woning …….. en ….. ben natuurlijk benieuwd of al het geduim voor mooi weer geholpen heeft en jullie the big five hebben kunnen aanschouwen.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 februari 2017 / 12:06

      Het geduim heeft zeker geholpen het is een prachtige dag. Heet zekfs 31 gr. Dus geen klagen..
      Niet de big five gezien.. maar wel andere dieren.
      Lees je later wel over!

      Like

  4. imerks56 24 februari 2017 / 13:44

    Eindelijk weer eens tijd om je blog te lezen. Dit berichtje zul je dan pas weer zien wanneer je terug bent. Hoop dat je leuke dagen hebt en veel beesten zult zien. Och…. En geen toiletje? Graaf je toch gewoon een kuiltje net als de katten. Hahaha

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 25 februari 2017 / 12:04

      Leuk.. Heb zowaar internetbereik dus lekker.
      Veel gezien ja.. was super!
      Haha er is gewoon een toilet hoor.. maar alleen een bad.. daar kom ik nooit meer uit dus dan maar zo wassen… 😁

      Liked by 1 persoon

  5. Geesje 23 februari 2017 / 21:13

    Ik heb me weer even bijgelezen, goh wat een prachtige ervaring is dit toch voor jou Trees. Ik heb er weer van genoten!

    Liked by 1 persoon

  6. rietepietz 23 februari 2017 / 17:28

    Ik duim mee voor mooi weer, zal wel goed komen toch? Ik hoop dan maar dat ze je een klein beetje hebben zitten “opfokken’ en er een béétje behoorlijk sanitair is. En dat je het sowieso niet “in je broek doet” als je wilde dieren tegenkomt;-)

    Like

    • Regenboogvlinder 23 februari 2017 / 17:41

      Dankjewel… het ziet er goed uit voor zaterdag. Hoop echt dat we mazzel hebben.. en niet zoals zondag..
      Jaaa denk het wel hoor.. maar dat geeft niet. Ik zie het allemaal wel..
      Welnee joh.. ben niet zo’n scheitebroek hoor… 😄

      Like

    • Regenboogvlinder 23 februari 2017 / 16:35

      Sterkte ermee.. al het goed is hebben we zaterdag 32 graden daar.. hoeft nou ook weer niet ze heet.. 😉

      Like

  7. Zij 23 februari 2017 / 14:38

    Geniet er van lieve Trees.
    Ik kijk al uit naar zondagavond 😉

    Heel veel liefs xxx

    Liked by 1 persoon

  8. Mrs. Brubeck 23 februari 2017 / 13:57

    Een toilet??? 😂😂 daar zou ik me niet teveel bij voorstellen lieve Trees!
    Have fun en trek veel mooie foto’s voor ons xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 februari 2017 / 14:21

      Ohhh ik weet het niet hoor.. volgens AnneMarie is er wel een wc maar meer zegt ze niet pffff..
      Dankjewel lieverd, ga ik doen! XXX

      Liked by 1 persoon

  9. Annick schlosmacher 23 februari 2017 / 12:17

    Goede reis en een hele mooie ervaring gewenst!
    Groetjes Annick

    Liked by 1 persoon

  10. Barbara Kessels 23 februari 2017 / 11:43

    Wat leuk, wij hebben er een paar dagen gelogeerd . Sluit ‘avonds goed je deuren en ramen af, want de apen breken gewoon in om voedsel te zoeken. Bij ons hebben ze de hele keuken overhoop gehaald. Veel plezier, gaan jullie toevallig ook naar St.Lucia waar de nijlpaarden en krokodillen in het water zwemmen?

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 februari 2017 / 12:23

      Oh wat leuk.. jij ook al?
      Ja dat doen we. De mensen waar we mee gaan zijn er al zo vaak geweest. Altijd met Ned vrijwilligers.
      We moeten hier ook opletten hoor. Als ze weer eens door de boeren verjaagd zijn komen ze naar de huizen, trekken zich niks aan van elektriciteit op de hekken en hangen dan de hele dag rond.
      Ik weet het niet.. we moesten maar afwachten. Dus misschien zondag..
      Zo lief dat ze ons meenemen hè..

      Like

  11. cornma 23 februari 2017 / 11:12

    Wat fijn dat jullie ook de mooie kanten van Zuid Afrika kunnen zien. Heel veel plezier dit weekend.

    Liked by 1 persoon

  12. Corry dijkstra 23 februari 2017 / 10:56

    heel veel plezier met dit grote avontuur het lijkt mij heel spannend. Zal vandaag de hele dag duimen voor jullie zodat jullie heel mooi weer hebben. 💋🌴🐘🦍🐘

    Liked by 1 persoon

      • AnneMarie 23 februari 2017 / 08:46

        Jazeker. Het is er prachtig. Maar vertel niets. Jullie zien het vanzelf. Hoop wel op mei weer dan is alles mooi met mooi weer.

        Like

  13. Diana 23 februari 2017 / 08:11

    Ooooh leuk en spannend moedertje😊. Heel heel plezier en ja hopelijk is er wel een toiletje…😯zou anders wat voor mij zijn, geen toilet en geen douche…😂. Dikke kus en wij denken aan je!😘

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 23 februari 2017 / 08:16

      Ja best wel hè.. misschien maak ik het in mijn hoofd wel spannender dan het is. Heb er niet echt een beeld bij. Maar eens even goed de website bekijken vandaag.
      Jullie ook een fijn weekend in Ziest! 😚😚😚❤

      Like

  14. די מריו 23 februari 2017 / 07:06

    Duim voor mooi weer… ik heb mijn duimen hier al nodig joh. Het lijkt wel noodweer hier. Maar oké, ik zal nog een stukje duim voor jou bewaren. Veel plezier.. geniet ervan.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  15. Hartelijke Hot Hulk 23 februari 2017 / 06:29

    Have veel fun dan 😊
    Boomhut?
    Echt spannend!

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

