Zwijmelen op Zaterdag met “Michael Bublé”


 

Vandaag over een week zit mijn tijd in Zuid-Afrika erop… al met al is het toch snel gegaan.

Wat irritaties met betrekking tot het wonen in het vrijwilligershuis hebben mij en Nicole er toch niet van afgehouden om te blijven tot onze 6 wejen om zijn. Er zijn teveel dingen die we gewoon willen meemaken, bezienswaardigheden die we willen zien, klussen die we nog willen afmaken en genieten van de kindjes.

Maar… als het volgende week zaterdag de 11e maart is, wil ik wel heel erg graag naar huis, naar de mensen die daar op me wachten en van wie ik heel erg veel houdt, Jan, mijn dochter en schoonzoon!

Vandaag zwijmel ik op:

“HOME”

van

Michael Bublé

De tekst klopt natuurlijk niet echt, maar de essentie is wel duidelijk!

 

Wil je nog meer zwijmelnummers zien en horen?
Dan moet je even langsgaan bij MARJA… 

43 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Michael Bublé”

    • Regenboogvlinder 11 maart 2017 / 06:05

      Nu nog een nacht in het vliegtuig.. Heerlijk!
      Ja heel veel en een tijd meenemen die ik nooit zal vergeten…

      Like

  1. Frederique 8 maart 2017 / 22:18

    Er gaat niets boven je eigen huisje en geliefden. Nog een paar fijne dagen, goede reis en behouden aankomst. Ze staan vast al vol ongeduld te trappelen.

    Liefs Frederique

    Like

  2. dwarsbongel 5 maart 2017 / 22:39

    Tja, ondanks boeiende ervaringen toch heimwee, dat is geen uitzonderlijk verschijnsel.
    Vooral als er een paar stoorzenders in de buurt zijn…

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 6 maart 2017 / 09:07

      Echt heimwee niet hoor.. daar kun je heel ziek van zijn. Dat ken ik wel. Meer het idee wil je wel elke morgen de dag beginnen met een rotgevoel vanwege het wonen hier.. dus dat van ons afgezet. En zo maken we het dus mooi af!

      Like

  3. son370 5 maart 2017 / 17:12

    Wens je nog een hele fijne laatste week in het mooie ZA !! En alvast wel thuis, dit voor het geval dat…ben niet elke dag op WP 🙂 X dankjewel voor alle mooie updates! Je bent een toppertje 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Diana 4 maart 2017 / 20:18

    ❤️❤️Wij kijken ook naar jou uit moedertje en gaan je helemaal plat knuffelen😊…want wij houden ook héél veel van jou❤️❤️!! Dikke kus en knuffels van ons! 💋💋🐻🐻

    Liked by 2 people

  5. ria 4 maart 2017 / 19:10

    Toch hoor ik graag dat je weer naar huis verlangt.Oost west thuis blijft toch het best.
    Een mooie zwijmel heb je uitgezocht.
    lieve groetjes

    Liked by 1 persoon

  6. margrietspanjaard 4 maart 2017 / 17:48

    Ik denk dat Rietepietz het heel mooi verwoord heeft en dat het al met al prima was zo. Fijn toch als er zoveel redenen zijn om dan ook weer heeeeeeeeel graag naar je eigen stekkie te gaan ? 😊😊😊

    Liked by 1 persoon

  7. rietepietz 4 maart 2017 / 15:34

    Ik denk dat de laatste paar dagen je niet snel genoeg kunnen gaan, weer naar huis gaan is gelukkig meestal minstens net zo fijn als het avontuur beginnen. Eigenlijk is zes weken veel te kort voor zoiets maar daar had je het zelf al over, ze hebben liever vrijwilligers die langen vrij kunnen maken en dat snap ik wel. Maar dat is denk ik meer iets voor jonge mensen , die willen wel graag een jaartje weg van moeders pappot;-)

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 maart 2017 / 16:49

      Haha, je kent me al aardig! Het is niet dat ik nu denk.. ik MOET NU weg hier. Want op die 6 weken heb ik me ingesteld dus dat komt goed. Maar dit is echt lang zat hoor. Er waren er 2 bij die bleven maar 4 weken. Die waren ergens in een ander land op vakantie in Afrika en een daarvan was vorig jaar 5 maanden geweest. Dat mocht dus wel. Dus.. deze dagen gaan we nog voor maar dan wel graag terug naar huis hoor! Heerlijk weer!

      Like

  8. Melody62 4 maart 2017 / 14:11

    Die essentie daar gaat het om en ik snap je wel hoor. Kiezen uit 2 ‘kwaden’ is nooit makkelijk, nog even doorbijten… xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 maart 2017 / 16:52

      Juist.. Zo voel ik het nou ook weer niet hoor, dat ik moet doorbijten. Dat zou wel heel akelig zijn. Maar als het volgende week zaterdag is wil ik zo snel mogelijk weg. Dat gaat ook gebeuren want we vertrekken rond 10.30 hiervandaan… XXX

      Like

  9. Zij 4 maart 2017 / 13:02

    Wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel!
    Geniet van je laatste weekje Trees. Hopelijk zijn er nog heel veel fijne dingen te beleven.
    Liefs X

    Liked by 1 persoon

  10. Cellie Citroen 4 maart 2017 / 11:58

    Wat vliegt de tijd dan. En inderdaad; laat je plezier en je herinneringen niet vergallen door zeurpieten. Die heb je kennelijk overal.
    Mooie muziekkeus. Home is where the heart is!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 maart 2017 / 16:56

      Ja joh, gaat zo snel eigenlijk.
      Nee hoor, doen we niet!
      Dankje.. Home Sweet Home hè.. een fijn vooruitzicht weer!

      Like

  11. Marja 4 maart 2017 / 08:46

    We kijken naar je uit. Nog even volhouden en je mag ze allemaal weer in je armen sluiten.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 maart 2017 / 16:57

      Oh lief! Deze week zal wel heel snel gaan, dat is altijd zo met de laatste week hè.. En dan naar huis, heerlijk!

      Like

  12. Mrs. Brubeck 4 maart 2017 / 08:41

    Aftellen nu (dat zou ik ook doen), maar het is een unieke ervaring dus geniet nog van je laatste dagen!
    Knuffel xxx

    Liked by 1 persoon

  13. HermanV 4 maart 2017 / 08:39

    Nou de tijd lijkt omgevlogen. Collateral damage nog maar even op de koop toe nemen, zoals je schrijft. Je hebt in ieder geval een aparte belevenis meegemaakt.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 maart 2017 / 16:59

      Echt hoor, gaat nu zo snel opeens.
      Ja, dat is niet anders en we zijn niet meer gefrustreerd over hun gedrag hoor. Want er verandert gewoon niks..
      Heel bijzonder ja, wat ik meegemaakt heb… Super!

      Like

    • Regenboogvlinder 4 maart 2017 / 17:01

      Dat hebben we inderdaad gemerkt ja.. om gefrustreerd van te raken. Maar dat is over hoor. Ze doen maar, dat doen wij nu ook! Dankjewel, dat ga ik doen!

      Liked by 1 persoon

  14. די מריו 4 maart 2017 / 07:48

    Nog een laatste week om mooie dingen te zien en mee te maken. Laat dat niet afleiden door andere mensen.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 4 maart 2017 / 08:55

      Zeker weten.. Dit weekend vrij dus we gaan weer lekker op stap! Nee hoor.. het gaat zoals gaat 🙄

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

