Moei…


 

Ja dat ben ik, nog steeds een beetje ‘moei’

Ik vind dit woordje, waar wij altijd om moeten lachen, minder erg klinken als het woord moe.. Misschien omdat ik er normaal gesproken niet aan toe wil geven dat ik af en toe wel moe ben…

Maar nu wel.. genoeg uren geslapen de laatste nachten, maar toch nog steeds moe. Komt vast van alle indrukken, de emoties, de reis, het heerlijke gevoel weer thuis te zijn, mijn lief dichtbij..

Zeg het maar..

Voorlopig neem ik even een pauze.. Ga alleen de komende tijd meedoen met “Zwijmelen op Zaterdag’. Dat kan ik gewoon niet overslaan.

Ook Facebook gaat weer op zwart… lekker rustig! Ik heb wel het een en ander bekeken maar heb echt heel weinig interesse… Dus dag lieve Facebookvrienden.. ik deactiveer mijn account weer. Een voordeeltje… Messenger blijft gewoon werken en kan blijkbaar ook gebruikt worden zonder Facebook.

Ik kom wel lezen bij mijn favo bloggers hoor en ik ga een tijdje boeken lezen, daar heb ik een beginnetje mee gemaakt en daar ga ik lekker mee door…

Tot later!!!

 

 

53 thoughts on “Moei…

  1. De Gans (Marije) 10 april 2017 / 10:42

    Ik lees dit nu pas. He, wat vervelend, die moeiii. Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat.
    Je hebt veel meegemaakt en gezien ook de laatste maanden.
    Doe rustig aan en neem de tijd. Wij blijven wek 😊
    Lieve knuffel πŸ’š

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 april 2017 / 16:37

      Gaat alweer een stuk beter hoor, maar mijn blog houd ik even op pauze. Hoewel het wel weer begint te kriebelen. Maar of ik ooit weer een post per dag ga halen denk ik niet, hoeft ook niet.

      Like

  2. Sammie 26 maart 2017 / 22:05

    Kan me voorstellen dat je moe bent, neem lekker de tijd om bij te komen en alles te verwerken πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  3. altijdmooiweer 24 maart 2017 / 20:00

    Het lijkt me niet zo verwonderlijk dat je ‘moei’ bent na je reis met zoveel indrukken en wat je allemaal hebt beleefd! Ik heb genoten van je verhalen en foto’s. Nu lekker bijkomen, liefs!

    Liked by 1 persoon

  4. Villasappho 23 maart 2017 / 12:30

    Had ik ergens wel verwacht dje bij moest komen. Lekker genieten en we merken het wel weer.

    Like

    • Regenboogvlinder 22 maart 2017 / 11:32

      Dankje Rob.. Het was prachtig weer toen ik terugkwam en nu eigenlijk weer. Dus niks te klagen en gelukkig heb ik geen hekel aan de kou, dus snel gewend. Wel weer lekker zelfs…
      Zonnige groet!

      Liked by 1 persoon

  5. Zij 21 maart 2017 / 12:45

    Ik heb wel op die ‘Like’-button geklikt, maar eigenlijk vind ik het niet leuk om je hier niet meer te lezen. Ik ga je missen, maar ik begrijp natuurlijk heel erg goed, dat je ‘moei’ bent. Men zou van minder moe zijn. Al die indrukken, zo lang van huis, lange reis, ..

    Geniet van je boeken lieve Trees.
    Hele dikke knuffel xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 21 maart 2017 / 14:25

      Het is gewoon even beter voor me.. ben ook druk met andere dingen. Roosteren voor de Pyramide van Austerlitz. Loopt ook niet erg soepel. Kost nu meer tijd dan ik dacht. Maar ik kom wel weer terug hoor.. En ik blijf wel lezen bij jullie! XXX

      Liked by 1 persoon

  6. minoesjka2 19 maart 2017 / 16:18

    Geef je groot gelijk hoor, meis …………. even niets, lekker!! Even geestelijk uitrusten, want lichamelijk ben je misschien wel weer bijgekomen, maar geestelijk blijkbaar nog niet.
    Geniet van je vrijheid, je boeken en natuurlijk je lief πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 19 maart 2017 / 18:35

      Dankje, doe ik ook. Lichamelijk ook nog niet helemaal, hoewel het wel al beter is dan een week geleden. Ga ik doen! Voelt lekker! X

      Like

  7. Morgaine 18 maart 2017 / 11:41

    Zoiets heeft altijd ene impact, hoe mooi het ook was, dus geniet van je rust! alleen ja op zaterdag luister ik meestal naar hans, en staat dan al aan als jullie dat zwijmelen op zaterdag gaan doen, hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

  8. imerks56 17 maart 2017 / 18:58

    Gelijk heb je! Even pas op de plaats Treesje. De boog kan niet altijd gespannen staan. Rust nu maar even heel goed uit en laat je maar lekker verwennen door jouw Hulk. Dikke knuf. 🐻😘🐻

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 17 maart 2017 / 20:49

      Dankje Ingrid.. Ik voel gewoon dat het beter is. Jaaa… Dat ga ik doen ☺️
      Dikke smuffel πŸ»πŸ’‹πŸ‘πŸΌ

      Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 17 maart 2017 / 20:45

      Ik heb het vanmiddag besloten en meteen waargemaakt. Zondag FB eruit en dan alleen bij mijn favo bloggers lezen en boeken.. Misschien wel een paar weken, ik zie het wel. X

      Like

      • rietepietz 17 maart 2017 / 21:12

        Neem je tijd, het gaat vanzelf wel weer kriebelen. Je hebt ons gelukkig aardig op de hoogte gehouden tijdens je avontuur dus diΓ© verhalen lopen we niet mis.

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 17 maart 2017 / 23:00

          Doe ik hoor!
          Ik denk dat het een beetje een makke periode wordt, dus of ik veel te vertellen zou hebben weet ik niet. Misschien een stapuit.. maar dat komt dan wel vanzelf!

          Like

  9. marjolijn1 17 maart 2017 / 17:21

    Gelijk heb je meis, eerst even bijkomen en alle indrukken een plaatsje geven.
    En natuurlijk de gemiste tijd met je lief inhalen… πŸ™‚

    Like

  10. ria 17 maart 2017 / 15:27

    Ga maar fijn uitrusten en genieten.
    Heel veel liefs en sterkte

    Like

  11. Vlasje 17 maart 2017 / 15:26

    Het is je gegund, joh. Het lijf mag geland zijn, de geest moet nog ff acclimatiseren. Het is niet niks geweest. Dapper en met grote menselijkheid heen en een beetje afreageren nu. Neem de tijd met je groene lief.

    Like

    • Regenboogvlinder 14 april 2017 / 08:30

      Vlasje je zat in mijn spam. Een lettercombinatie in jouw e-mail adres zorgt daarvoor zie ik nu. Is al eens vaker gebeurd.
      Zal beter opletten…
      Dankjewel! Het heeft even geduurd hoor, maar na 2 weken of zo ging het weer beter. Nu nog af en toe een middagdipje, waar ik nog steeds niet aan toe wil geven, maar toch af en toe maar doe. Denk ook wel dat het normaal is.. mijn geest is nog regelmatig daar. Hoorde van de week dat er van de 14 grote kinderen er 7 zijn vertrokken, een aantal terug naar huis en 2 in een pleeggezin. En dat is mooi!!! Helaas zijn daar ook weer 2 kinderen voor teruggekomen. Maar ja dat is hoe het werkt.
      Ik heb het heerlijk met mijn groene lief πŸ˜‰ dus volop genieten!

      Like

  12. merel 17 maart 2017 / 14:53

    Geniet van je time out en laadt je batterijen maar op
    Tot zwijmel

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 17 maart 2017 / 18:25

      Het was wel gelukt. Maar ik moet steeds vaker goedkeuren. Normaal gesproken.. zo heb ik het ingesteld, alleen de eerste keer als iemand reageert. X

      Like

  13. matroos 17 maart 2017 / 14:43

    Gewoon de tijd nemen en alles rustig een plek geven,leuke dingen geven ook stress zei de dokter ooit tegen mij en ook die moeten verwerkt worden.

    tot later xxx

    Liked by 1 persoon

  14. Ferrara 17 maart 2017 / 14:37

    Trees, ik vermoed zo dat wij een heleboel niet weten. Geeft niet! Neem je tijd. Wat zei Aunty ook weer in week 11? Juist. Laat Hulk lekker voor je zorgen. Het ga jullie goed en tot blogs.
    Ik hoop wel dat je M&G blijft lezen.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 17 maart 2017 / 20:14

      Ach het is gewoon best heftig en vermoeiend geweest. Zolang je er middenin zit merk je het niet echt. Maar komt weer goed hoor!
      En zeker blijf ik M&G lezen, veel te leuk! ☺️

      Like

  15. Hartelijke Hot Hulk 17 maart 2017 / 14:18

    Moei ?
    Whahahahaha!
    Hoewel jij je er dapper doorheen hebt geslagen, mag je gewoonheel moe zijn. Het is niet niks wat je mee hebt gemaakt in de barbaarse cultuur daar.
    Wat een verschrikkelijke toestanden, waarvan wij geen weet hebben.
    Een heleboel verwerking staat je nog te wachten. Maar ik ben bij je!

    Liked by 1 persoon

  16. JasMien 17 maart 2017 / 14:11

    nou geniet van jouw me-time! het zal je deugd doen en geef maar lekker toe aan die “moei” πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  17. shivatje 17 maart 2017 / 14:11

    Laat je lichaam herstellen en wanneer het voor jezelf beter voelt dan zien we jouw teksten ook weer mooi verschijnen.

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

