Zwijmelen op Zaterdag met “André Hazes Jr”


 

Zwijmelen op Zaterdag met André Hazes Jr.

Hij zingt, net als zijn vader, gevoelige nummers en bij sommigen kun je heerlijk zwijmelen. 

Tekst is belangrijk voor mij… en de tekst op dit nummer klopt wel aardig, tot 1.45 min.

Daarna kun je voor mijn part stoppen met kijken en luisteren, is niet meer op mij van toepassing. Maar het hoeft natuurlijk niet hè..

Ach.. dat kán natuurlijk ook niet met alle teksten die er al geschreven zijn…

André Hazes Jr

met

“Niet Voor Lief”

Heb ik al gezegd dat ik van je hou?
Of alleen bedacht dat ik het je zeggen zou?
Toch maar even bellen voor de zekerheid,
want dan vertel ik het je nou.

Heb ik het nou wel of niet gedaan?
Gaf ik jou nou bij het weggaan net die zoen?
Toch nog even terug naar huis dan maar.
Want dan kan ik het nog overdoen.

Want ik neem de liefde liever niet voor lief m’n lief.
Het lijkt soms zo vanzelfsprekend maar dat is het niet.
Ik neem de liefde liever niet voor lief,
ik hoop maar dat je dat ook ziet.

Dus ik neem de liefde liever niet voor lief m’n lief.
Het lijkt soms zo verdomd eenvoudig maar dat is het niet.
Ik neem de liefde liever niet voor lief,
ik hoop dat iedereen dat ziet.

Voor nog meer zwijmels verwijs ik je graag naar Marja!

42 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “André Hazes Jr”

  1. dwarsbongel 3 april 2017 / 23:52

    Bij “sekerhait” haak ik al af, maar mijn stiefschoonzoon gaat er waarschijnlijk helemaal mee uit zijn dak. Maar ja, hij heeft Mokumse roots en ik uit de Groninger klei. Magischer dus dat we elkaar niet meer kunnen missen…

    Liked by 1 persoon

  2. Kakel 2 april 2017 / 20:37

    Ik heb één regel geluisterd en toen wist ik het al: niets voor mij. Behalve onze muzieksmaak zijn we het eens, hoor Tess (-:
    Lieve groet ♥

    Liked by 1 persoon

  3. Ferrara 2 april 2017 / 14:08

    Geen fan, maar smaken verschillen en dat is goed, anders was het maar een saaie bende.
    Ben je weer een beetje op dreef?

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 2 april 2017 / 16:21

      Natuurlijk.. is logisch.. geeft niks!
      Ja gaat goed hoor! Nog wel af en toe een dipje in de middag maar verder ben ik er wel weer… dankje!

      Like

  4. די מריו 1 april 2017 / 22:21

    Kijk, die zes J’s die wil ik nog wel voor je beluisteren om er een oordeel over te vellen. Maar je kunt echt te ver gaan hier ga ik echt niet naar luisteren.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 2 april 2017 / 12:42

      Dankje…
      Je bent een goeierd als je naar mijn JS wilt luisteren. Dus ik vergeef je dat deze overslaat! 😁

      Like

  5. gewoonanneke 1 april 2017 / 21:49

    Misschien eentonig maar ik heb ook niets met de Hazes…al zijn er een of twee nummers van André die ik dan wel door mijn strot kan krijgen haha. Zo heeft ieder zijn eigen smaak toch en dat mag ook. Ben je al weer een beetje gewend en in je ritme ??

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 2 april 2017 / 12:33

      Natuurlijk mag dat.. ik ben ook meer dan van Hazes sr maar de tekst doet het soms voor mij.. in dit geval ook.
      Ja hoor ben inmiddels wel geland. Zo heerlijk weer hier te zijn…

      Like

  6. Corry dijkstra 1 april 2017 / 17:02

    Heel mooi lied, slaat ook op ons met onze nieuwe liefde. Heel mooi weekend 🤝💋

    Liked by 1 persoon

  7. rietepietz 1 april 2017 / 14:16

    Het ritme van dit liedje is in ieder geval ánders dan al die andere smartlappen en dat is niet verkeerd. Verder heb ik niets met de heren Hazes ,maar oke, ik ken ze dus ook nauwelijks.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 1 april 2017 / 14:39

      Natuurlijk ontwikkelt hij ook zijn eigen stijl. Er staan mooie nummers op zijn CD hoor. Heb hem ook een keer life zien optreden, ergens vóór de 3JS, en hij krijgt de zaal ook aardig mee…
      Mensen uit Den Haag hebben ook weinig met Hazes hè..

      Like

      • rietepietz 1 april 2017 / 14:43

        Ik weet niet of het daar aan ligt maar ik heb niets met smartlappen en een Amsterdamse tongval. Maar er zijn gelukkig voor hem genoeg mensen die het wél mooi vinden.

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 2 april 2017 / 12:54

          Oh jee… en dat zeg je tegen een Amsterdamse..
          Mijn uitspraak is niet zoals die van hen maar ik kan en wil niet verloochenen dat ik uit Amsterdam kom 😂😂😂

          Like

          • rietepietz 2 april 2017 / 14:30

            Heft ook niet hoor, aan mij is ook nog altijd te horen dat ik uit Den Haag kom. Maar vooral bij het “singen” van smartlappen valt het heel erg op.
            Ik ken hem verder niet maar wát ik van hem zie in het voorbijgaan laat een griezeltje zien. Ligt vast aan mij.

            Liked by 1 persoon

            • Regenboogvlinder 2 april 2017 / 16:16

              Kan ook niet anders hè.. afkomst verloochent zich niet. Ik heb hem als peutertje regelmatig gezien. Was een enig jochie.
              Maar ik vind hem ook ‘kapsonesgassie’ zoals ze in Amsterdam zeggen. Ligt dus niet aan jou. Hij heeft als fans vooral hele jonge meisjes. Ach.. hij heeft ook nog een moeder hè.. daar heeft ie ook wat van 😒

              Like

    • Regenboogvlinder 1 april 2017 / 14:37

      Hij neemt het toch op tegen zijn vader.. en hij doet het goed, maar wordt hem nooit.. Jij ook een fijn weekend Ria! X

      Like

  8. Cellie Citroen 1 april 2017 / 11:49

    Heb helemaal niks met Hazes c.s.. Luister ik zonder dat vooroordeel, dan is het wel aan te horen. En na 1.45 ook. Want dat geeft zelfkennis aan. Niet alleen een roze bril.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 1 april 2017 / 12:22

      Dus je doet net of je niet weet dat het Hazes is? Slim!

      OT: Heb een eind teruggelezen bij je.. K..tijd!
      Wens je sterkte, hoop dat je wel wat tot rust bent gekomen… XXX

      Like

  9. Corry 1 april 2017 / 11:14

    Ben nooit Hazes-fan geweest, maar dit lied vind ik wel erg mooi. Heeft een beetje va”: ga nooit slapen zonder verzoenen. En: nooit van huis zonder zoen.

    Liked by 1 persoon

  10. Melody62 1 april 2017 / 07:54

    Ja je hebt helemaal gelijk…. al zal hij nooit de plaats van zijn vader in kunnen nemen denk ik.
    hij zingt in ieder geval beter dan zijn zus 😉
    -x-x-

    Like

    • Regenboogvlinder 1 april 2017 / 12:13

      Nee absoluut niet.. Dat zei ik van de week ook nog. Hij droeg dat duo met zijn zus. Nu ze ruzie hebben hoor je ook niks meer van haar..
      XXX

      Like

    • Regenboogvlinder 1 april 2017 / 12:40

      Jaaaa…. heel veel. Maar ik denk nog niet van deze jonge Hazes.
      Trouwens er zijn ook heel veel fans van de 3JS in Vlaanderen.. Hoe bestaat het hè… 🙄

      Liked by 1 persoon

      • Thomas Pannenkoek 1 april 2017 / 16:31

        Dit fenomeen is makkelijk te begrijpen. Veel mensen geloven nog in ‘aflaten’ om in de hemel te raken. Door veel naar de 3JS te luisteren kun je honderden aflaten tegelijk verdienen.

        Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

