Eigen weg…


 

©Martin Gijzenmijter

17 thoughts on “Eigen weg…

  1. Kakel 3 mei 2017 / 19:21

    Soms wou ik dat ik een routenavigatie op m’n ziel had zitten…
    Lieve groet ♥

    Like

  2. Ferrara 3 mei 2017 / 12:47

    Dat is er eentje om af toe te lezen. Zodat je het weer weet …
    Goed gezien van Hulk, Gijzenmijter die kan zo bij de verzameling van toepasselijke achternamen.

    Liked by 1 persoon

  3. Matroos Beek 3 mei 2017 / 12:47

    Maar op dit weggetje is het wel moeilijk kiezen. Ik zou iene miene mutte doen… maar ook dat hoef ik eigenlijk niet uit te leggen…;-)

    Liked by 1 persoon

  4. Hartelijke Hot Hulk 3 mei 2017 / 09:04

    Leuke achternaam.

    Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

