Aunty Acid – “Zusters” – Week 25

 

 

17 thoughts on “Aunty Acid – “Zusters” – Week 25

  1. gewoonanneke 22 juni 2017 / 11:34

    Jammer genoeg niet met alle zussen. Mijn ene zus wel daar klikt het enorm mee mijn andere zus heb ik al meer dan een jaar niet gezien, gehoord of gesproken….. wel jammer

    Like

  2. ria 20 juni 2017 / 13:58

    Met รฉรฉn zus heb ik een sterke band. De oudste zou zomaar een vreemde kunnen zijn.
    Lieve groetjes

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 20 juni 2017 / 20:54

      Goh wat apart hรจ.. Maar karakters zijn zo vaak verschillend dat het soms niet matcht al ben je zusters. XXX

      Like

  3. rietepietz 19 juni 2017 / 20:37

    Je hebt tenslotte je jeugd gedeeld dat schept een band die je met weinig anderen kunt hebben. Toch is de รฉne zuster de andere niet.

    Like

  4. John 19 juni 2017 / 07:31

    Ja, op de een of andere manier wel. Ik sprak mijn beide zussen afgelopen week nog. Ze wonen overigens niet ver van me vandaan.

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

