Zwijmelen op Zaterdag met “Wanda Jackson”


 

Zwijmelen op Zaterdag… ik had geen inspiratie maar na gisteravond wel…

We hadden gisteravond een geweldige party van een broer en schoonzus van Jan, ze hadden er meerdere redenen voor, maar de 35-jarige trouwdag stond centraal.

Wat een feest, genoten van de feestvarkens en hun kinderen, veel gekletst, heel veel lekkere hapjes gegeten, kennis gemaakt met weer nieuwe mensen, gedanst, lekker uit ons dak gegaan en dus… heel erg genoten!

Dus.. de party is voorbij maar ik moest steeds aan dit nummer denken… 

“Let’s have a party” van Wanda Jackson 

 

Ga even langs bij Marja voor nog meer zwijmelnummers óf als je zelf mee wilt doen. Iedereen is welkom! 

 

27 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Wanda Jackson”

  1. John 2 juli 2017 / 09:02

    Bekend nummer is het wel, en het onderwerp is hier super bekend 😀 En bij jou ook dacht ik zo.
    Goed w-end nog Trees. Grts

    Liked by 1 persoon

  2. Dwarsbongel 1 juli 2017 / 21:45

    Jaaa! Weer rillingen over m’n rug, nog steeds geweldig. Dit was het nummer waarmee ze in 1958 doorbrak! Ze was midden jaren ’60 ook heel populair in Europa, en heeft ook in het Duits gezongen…

    Liked by 1 persoon

  3. marjolijn1 1 juli 2017 / 17:11

    Fijn weekend meis, en geniet maar na van het mooie feestje…!!

    Liked by 1 persoon

  4. rietepietz 1 juli 2017 / 16:30

    O ja, hélemaal een ouwe rocker dat nummer. leuk zo’n geslaagd feestje, ik ken het,gevoel dat je daar een paar dagen in blijft hangen en over na wilt praten.. Hartstikke leuk! Sudder maar lekker na.

    Liked by 1 persoon

  5. ria 1 juli 2017 / 16:22

    Nu voel ik pas goed hoe oud ik ben. Ik kan niet meer rock ’n rollen.
    wiebel mee op de stoel.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben
    Liefsxxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 1 juli 2017 / 16:35

      Dat hoeft toch ook niet meer Ria… Maar leuk om weer te horen hè..
      Als je wiebelt beweeg en rock je ook! XXX

      Like

  6. Hartelijke Hot Hulk 1 juli 2017 / 13:06

    Gloeiende, gloeiende, daar gaan mijn voeten weer van de vloer. 😉

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

