Telefoon-Tag…


 

Telefoon-Tag..

Al heel lang geleden gezien en gelezen bij o.a. Villasappho en Melody Music…

Ik doe mee, vind dit toch wel een leuke..

1) Welke telefoon heb je op het moment? Ben je hier tevreden mee?

Een Samsung J7 (2016)..
Ja hoor, heel tevreden! Hij kan alles wat ik ermee wil doen.

2) Wat voor hoesje heb je eromheen?

Ik heb diverse hoesjes, maar wel in boekvorm. Af en toe wissel ik af.
Tip: Een paar mooie besteld bij Wish (webshop in China)… heel erg goedkoop en heel veel keus!

3) Hoelang zit je meestal op je telefoon per dag?

Geen flauw idee… Ik denk niet zo heel veel als sommige andere mensen, ik gebruik veel liever mijn laptop voor de huis- tuin- en keukenbezigheden en mijn iPad voor spelletjes.

4) Wat heb je momenteel als achtergrond?

Op mijn vergrendelscherm een foto van een prachtige rose roos! Op mijn gewone scherm een rustige Android achtergrond.

5) Wat is je favoriete liedje op je telefoon?

Geen voorkeur.. Ik luister tegenwoordig Spotify en de muziek die ik kies is allemaal favoriet.

6) Liever al je foto’s kwijt of nooit meer foto’s kunnen maken met je telefoon?

Nooit meer foto’s maken.. ik heb ook nog een andere camera!

7) Bewerk jij je foto’s? Zo ja waarmee?

Soms wel, beetje bijsnijden, een beetje licht erin, gewoon met de telefoonmogelijkheden.

8) Wat is je meest gebruikte en je favoriete app?

WhatsApp

9) Als je nog maar drie apps kon downloaden (en verder geen gedownloade apps meer op je telefoon hebt) welke zouden dit dan zijn?

WhatsApp, Google Maps en Chrome

10) Wat is het laatste appje dat je binnenkreeg?

11) Als je een nieuwe mobiel uit mocht zoeken welke zou dat dan zijn?

Whoop whoop… als ie me niks kost? Denk de nieuwste Samsung…

Vind je deze Tag leuk? Neem hem gerust over hoor! 

 

32 thoughts on “Telefoon-Tag…

  1. Melody62 9 juli 2017 / 12:06

    Geen verbazende antwoorden eigenlijk 😉

    En ja de nieuwste samsung…. ik heb de 7 en daar ben ik nog steeds heel erg blij mee. De 8 staat nog niet op mijn verlanglijstje omdat ik teveel klachten heb gelezen over de kwetsbaarheid van het scherm…

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 9 juli 2017 / 16:36

      Ach.. Ik heb de mijne nu een maand of 9 dus die kan nog wel even mee hoor. Zo happig ben ik nou ook weer niet 👍🏼

      Like

  2. rietepietz 8 juli 2017 / 16:01

    Hé, geen zwijmel bijdrage bij Trees? Geen nood zet ik hier toch even een song voor je neer die bij dit logje past……graag gedaan hoor;-)

    Like

  3. Mirjam 7 juli 2017 / 21:50

    Ha Trees, we hebben elkaar lang niet gesproken door mijn blogpauze. Ik zag je net al voorbij komen bij de foodtag van mrs T. Gezellig, om de oude bekenden weer virtueel te bezoeken! De foodtag heb ik ingevuld ipv overgenomen dus je telefoontag sla ik voor nu even over hoor 😉
    Ik wilde je alleen even laten weten dat ik weer terug ben in blogland. Tot gauw weer! Groetjes, Mirjam

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 8 juli 2017 / 19:55

      Hoi Mirjam, welkom terug!
      Ik had al gezien dat je terug was, je hangt nog in mijn Feedly. Moet echt altijd even gaan zitten voor jouw logjes.. dus reactie komt nog! Fijn dat je er weer bent! Groetjes terug

      Like

      • Mirjam 9 juli 2017 / 09:51

        Dank je Trees! Haha, ik post niet vaak maar als ik te doe kun je idd wel even vooruit! Tot ziens hoor!

        Liked by 1 persoon

  4. Villasappho 5 juli 2017 / 21:02

    Das alweer lang geleden die tag. Blijft leuk. En tja de nieuwe Samsung leuk en te duur. Ik heb overigens nog steeds dezelfde als toen. Das op zich een klein wonder.

    Liked by 1 persoon

  5. rietepietz 5 juli 2017 / 19:02

    O néé he, ik kan het woord telefoon nu even niet meer horen*##****## maar het zóu kunnen dat ik juist daarom heel misschien de tag wel meeneem, moet nog even de vragen een keer lezen om te zien of ik er iets mee kan, maar…. mijn volgende logje gaat sowieso over m’n telefoon!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 5 juli 2017 / 22:51

      Oh jee… Blog ik maanden nergens anders over dan Zwijmelen en Aunty.. Zit jij met hetzelfde onderwerp in je hoofd? Ben benieuwd hoor 🤗

      Like

      • rietepietz 6 juli 2017 / 08:01

        Ik vond het grappig dat je er juist nú mee kwam. heb hem eerder voorbij zien komen maar had er toen geen idee bij, nu komt hij aardig van pas dus dat logje komt er.

        Like

  6. gewoonanneke 5 juli 2017 / 15:01

    Sinds ik mijn telefoon heb gebruik ik helemaal mijn tablet niet meer doe er alles op en de “grote” dingen op mijn gewone vaste computer.

    Liked by 1 persoon

  7. Zij 5 juli 2017 / 13:39

    Een leuke tag 🙂
    Ik gebruik mijn telefoon alleen om sms’jes of whatsappjes te versturen en te telefoneren. Soms heel soms als ik ergens moet wachten durf ik al eens om de tijd de doden op Facebook gaan 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 5 juli 2017 / 17:49

      Ja dat had ik ook, maar FB heb ik weer gedeactiveerd. Ben een geur want helemaal verwijderen wil ik dat account niet. Maar heb ook geen zin meer om me er mee bezig te houden.. 😳

      Liked by 1 persoon

      • Zij 6 juli 2017 / 17:53

        Voor mij is Facebook nog zo’n beetje het enige sociaal contact, dat ik heb. Ik zie hier niemand. Zonder Facebook en zonder mijn blog, zou ik echt heel erg alleen zijn. Mijn broer, die te ver woont.. en de zonen.. meer heb ik niet meer hé :-/

        Like

  8. Morgaine 5 juli 2017 / 09:14

    What’s app, ja precies die, hahaha en verder…. mijn camera echt wel! en…. derde is optioneel, Wie is de Mol tijd? Dan zeker Wie is de Mol app… bijv.

    X

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 5 juli 2017 / 17:50

      Dat had ik met mjn vorige foon ook.. En maar uitstellen en toen ik eenmaal die nieuwe had. Zo heerlijk!

      Like

  9. marjolijn1 5 juli 2017 / 06:38

    Ik heb helemaal niets met een telefoon, en moet er echt aan denken om hem mee te nemen als ik weg ga …!
    Fijne dag meis.

    Liked by 1 persoon

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

