De zin komt terug…

 

De zin om te bloggen komt weer langzaam terug! En dat voelt lekker!

Iris Papilio heeft een tijdje op non-actief gestaan of bijna dan, had even wat meer tijd voor andere dingen nodig. Ik lees en las wel logjes bij mijn favoriete bloggers, maar lang niet alles en dat zal wel zo blijven. De dwang die ik voelde om alles van iedereen te moeten lezen is weg en dat voelt goed. Zo af en toe eens langswaaien is net zo leuk! Al zijn er wel bepaalde mensen die ik echt niet oversla…

Facebook is nog steeds buiten beeld. Heel af en toe activeer ik mijn account en na een dag of 2 deactiveer ik het weer. Ten eerste vergeet ik vaak te kijken omdat ik geen e-mailnotificaties krijg en ten tweede vind ik, áls ik er bijvoorbeeld een half uurtje in rondgluur, dat ik mijn tijd aan het verdoen ben. Nou ja, dat is persoonlijk. Iedereen die er wel van geniet gun ik het!

We hebben, zoals velen wel bij Jan hebben gelezen, in mei een fantastische 20-daagse vakantie gehad. Via België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Spanje, Frankrijk, België weer terug naar Nederland! 6.175 km gereden. Een belevenis om nooit te vergeten! We hebben het er nog heel regelmatig over.

Het weekje Gran Canaria tussendoor was ook heerlijk, daar heb ik al over verteld.

Ook heb ik een nieuwe hobby waar ik veel plezier aan beleef, maar dat komt later wel.

Verder laat ik het hier even bij, maar jullie kunnen weer regelmatig (niet elke dag hoor) een logje van mij verwachten!

Dus… tot later!

 

