Food-vragen-Tag…

 

De Food-vragen-Tag… gezien bij Mrs T… 

Mrs T vindt het altijd leuk als haar vrijdagslijstjes in de reacties worden gezet, doe ik ook meestal, maar deze vond ik wél zo leuk om hem zelf te plaatsen…

Ik zal nu eens proberen om het echt bij één antwoord te houden…

  1. Wat is je favoriete ontbijt?
    – Pap van halfvolle melk met ontbijtgranen
  2. Hoe drink je je koffie?
    – Zwart
  3. Wat zit er op je lievelingsbroodje?
    – Roomboter en cornedbeef
  4. Soep of salade?
    – Salade
  5. Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
    – Poe zeg… nooit meer zoet
  6. Welke keuken (land) is je favoriet?
    – Hollandse kost (als ik er goed over nadenk ja toch wel…)
  7. Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
    – Pindakaas snoepen uit de pot
  8. Wie is je grootste inspiratiebron?
    – Iedereen die me een leuk recept of idee geeft
  9. Wat is je lievelingsrestaurant?
    – Loetje (bekend om de heerlijkste biefstuk)
  10. Boodschappen doe ik bij …
    – Lidl, Aldi, Jumbo
  11. Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is …
    – Recentelijk op GC.. zalm, gebakken in roomboter met lemonsaus
  12. Wat is je favo cocktail?
    – Geen idee
  13. Koffie met George (Clooney) of Heston (Blumenthal)?
    – George
  14. Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
    – Jus bij gekookte aardappels
  15. Mijn favo snack is …
    – Broodje vleeskroket
  16. Wat zit er op jouw pizza?
    – Spek, ei, ui en tomaat en dan alleen van een heel speciale pizzabakker
  17. Wat lust je echt niet?
    – Spruitjes
  18. Het gekste dat ik ooit gegeten heb is …
    – Krokodillenvlees
  19. Ik kan niet leven zonder …
    – Brood

Als je deze TAG leuk vindt kun je hem zonder problemen overnemen hoor! 

 

