Gewonnen…


 

Gelukkig ben ik meestal niet in het spel, niet in loterijen en niet met winacties..

Maar nu ben ik dus toch wel de gelukkige.. ik heb het boek “De Roos Die Nooit Bloeide” dat Liesbeth wilde weggeven gewonnen!

Laat ik nou ook mezelf beloofd hebben dat ik ECHT weer boeken wil gaan lezen, hoelang zeg ik dat al niet denk ik dan.. maar.. ik ben dit keer echt in een boek bezig, dus het komt hartstikke goed uit, ik weet zeker dat ik baal als ik het uit heb…

Liesbeth, bedankt! Zodra ik het heb ontvangen ga ik er aan beginnen hoor! Je hoort binnenkort van me hoe ik het heb ervaren!

 

30 thoughts on “Gewonnen…

  1. rietepietz 10 augustus 2017 / 17:05

    Wat leuk dit soort interactie acties . Ooit ga ik me ook weer in de boeken storten maar voor nu vraagt het bloggen teveel tijd om aan een goed boek toe te komen.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 10 augustus 2017 / 20:49

      Ja, je weet het, ik heb hetzelfde, maar ben nu toch weer aan een boek bezig. Heb gewoon meer tijd op de een of andere manier om de logjes tussendoor te doen. Maar ik ben ook een beetje verslaafd aan Gummy Drop.. Daar moet ik eigenlijk mee stoppen, dan krijg ik nog meer tijd. Maar met Jan in de buurt is het niet leuk natuurlijk, voor hem, hoewel hij het geen punt vindt. Maar als ik lees ben ik echt in een andere wereld.. ๐Ÿ˜‰

      Like

      • rietepietz 10 augustus 2017 / 21:16

        Ja precies, ik ben al zoveel half met een aandacht op lappie dat ik niet รณรณk nog wil gaan zitten lezen, dan wordt het zo eenzaam voor hem. bij het loggen hoef je nooit lang je aandacht ergens vij te houden.

        Liked by 1 persoon

        • Regenboogvlinder 10 augustus 2017 / 21:28

          Precies! Ach jouw tijd komt vast ook wel weer, hoewel ik hoop dat het nog lang duurt om allerlei redenen!

          Like

          • rietepietz 10 augustus 2017 / 21:32

            Ik zit er niet mee hoor, ben heel blij dat ik door m’n logjes nog een beetje afleiding kan hebben terwijl ik er tรณch voor hem kan zijn op die momenten dat de tv hem niet boeit of hij me nodig heeft. werkt prima.

            Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 9 augustus 2017 / 20:48

      Dankje.. Het is heerlijk hoewel ik op dit moment niet veel lees, alleen logjes… Maar ik ben net toch weer aan een boek begonnen en dat boek wat ik gewonnen heb zie ik erg naar uit! โ˜บ๏ธ

      Like

  2. Ferrara 9 augustus 2017 / 12:07

    Van Harte en veel leesplezier. Loterijen doe ik niet aan, maar ik puzzel wel veel en soms stuur ik in of bel ze door. Winnen? Tuurlijk niet, maar ik hou van puzzelen zo je weet.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 12 augustus 2017 / 12:26

      Dankje! Jaaaa jij bent de grootste blogpuzzelaar die ik ken! ๐Ÿ™‚
      Misschien doe ik volgend jaar wel weer de Stapuitjes! ๐Ÿ™‚

      Like

  3. Morgaine 9 augustus 2017 / 10:16

    hahahaha, dit jaar heb ik al meer boeken gelezen dan in de laatste 3 jaar denk ik, en nog niet zo snel, meestal voor ik ga slapen, gezien ik op de bank wil haken, en lezen en haken gaan niet samen ๐Ÿ˜‰

    Wat leuk, gefeliciteerd!

    X

    Liked by 1 persoon

  4. John 9 augustus 2017 / 08:34

    Gefeliciteerd Trees, en veel lees plezier! Ik doe nooit mee met wedstrijden, winacties, en loterijen en dergelijke. De drang om een prijs te winnen heb ik niet ๐Ÿ™‚
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 12 augustus 2017 / 12:28

      Dankjewel John.. Ik ook niet hoor..
      Ik doe wel mee met de Postcodeloterij.. en dan win ik eigenlijk toch ook wel eens wat, chocolade, stroopwafels, allemaal ongezonde dingen als ik het nu zo bedenk ๐Ÿ˜‰

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

