Rondje Drenthe…

 

Vorige week vrijdag hebben we onverwacht nog een rondje Drenthe gedaan…

Eerst naar de B&B in Hijken.

We hadden daar het een en ander laten liggen in de lade van het keukenblokje. Gewoon echt niet in gekeken en Jan dacht, goh.. er liggen meer dingen in dan ik dacht.. 😉
Dat was de eerste missie!

De 2e stop was bij het blauwe bessenbedrijf in Bovensmilde.

We hebben daar 6 kilo blauwe bessen gekocht, die nog in de aanbieding waren, om in te vriezen.

Ik heb al mijn kleine bakjes ermee gevuld, een aantal grotere en een stuk of 15 zakjes met ieder 200 gram. Dan nog een grote bak voor het eerste gebruik in de koelkast. Een bakje verse aan mijn dochter gegeven. Voorlopig heb ik genoeg voor de eerste maanden, heerlijk!!!

Ons 3e adresje was in Hoogeveen.

Ik had een leuke rookstoel op Marktplaats gevonden die net was opgeknapt en opnieuw bekleed. Precies in mijn kleuren en niet al te groot, hij staat echt hartstikke leuk.

Ik kon die middag terecht, zodoende maakten we het plannetje om die andere adressen ook meteen aan te doen.

Voorlopig blijven we nu even in de buurt, ook heerlijk!