Zwijmelen op Zaterdag met “Glen Campbell”


 

Zwijmelen… heerlijk!

Alleen had ik gisteren niet direct inspiratie, dus niks klaargezet!

Die inspiratie kreeg ik toen ik bij John het berichtje las over de dood van de country-zanger Glen Campbell. Overleden op 81 jarige leeftijd aan die vreselijke rotziekte Alzheimer. Met een prachtige ontroerende video erbij!

Het wereldberoemde nummer “Rhinestone Cowboy” dat meteen in mijn gedachten sprong staat al in de lijst. Dus ik kies voor een ander nummer…

Glen Campbell

met 

“Gentle On My Mind”

 

Voor nog meer zwijmelaars stuur ik je even door naar MARJA! 

 

30 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “Glen Campbell”

  1. Dwarsbongel 13 augustus 2017 / 22:39

    Ik had er ooit al iets over gelezen hoe hij met alzheimer omging.
    Indrukwekkende carriëre!

    Like

    • Regenboogvlinder 13 augustus 2017 / 22:48

      Ja heel bijzonder.. Hij schaamde zich ook niet in de periode dat hij het wist en zich vaak vergiste en zo.. Mooi mens!

      Like

  2. די מריו 13 augustus 2017 / 10:33

    Deze kende ik nog niet, dus heb het nummer even goed beluisterd, niet mijn smaak, maar wel een mooie stem.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  3. John 13 augustus 2017 / 08:24

    Hij heeft zoveel mooie muziek gemaakt dat het haast onmogelijk is te kiezen 😀 Ik ben me nu helemaal in country muziek aan het verdiepen.
    grts

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 augustus 2017 / 23:02

      Dat is leuk John, hebben we dan toch nog iets gemeenschappelijks qua muziek misschien? ☺️
      Er is zoveel moois gemaakt.. Maar jij vindt dat zelf wel uit! Succes!

      Like

  4. Joanne 12 augustus 2017 / 23:53

    Mooi dat je er aandacht aan besteedt. Hij had Alzheimer. Ik heb een documentaire gezien. Prachtig nummer.

    Liefs Joanne

    Like

    • Regenboogvlinder 13 augustus 2017 / 07:48

      Ja dat heb ik ooķ vermeld.. dat hij Alzheimer had. Zijn laatste optreden heb ik ook gezien op YouTube.. heel erg.. 🙁

      Like

  5. cellie citroen 12 augustus 2017 / 15:50

    Las het van de week. Dacht nog aan iets plaatsen van hem, maar was het vergeten. De documentaire hoe hij met Alzheimer omgaat was prachtig.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 12 augustus 2017 / 18:50

      Ja echt heel bijzonder! Ik zag ook nog een video van zijn laatste optreden waarin je al goed kon zien dat hij de weg kwijt was.. zo triest om te zien..

      Like

  6. ria 12 augustus 2017 / 13:31

    Het was een goede countryzanger . De zoveelste zanger die vertrekt in korte tijd.

    Lief groetje

    Liked by 1 persoon

  7. Melody62 12 augustus 2017 / 12:14

    Ik had dit nieuws gemist.. jeetje.

    Een aantal van zijn nummers zat in Jeans-7… onvergetelijk, letterlijk en figuurlijk.

    LIefs en fijn weekend xxx

    Liked by 1 persoon

  8. Corry dijkstra 12 augustus 2017 / 12:07

    Heerlijke muziek Trees, Over blauwe bessen, O wat erg ik lust ze niet. Mijn Turkse groenteman heeft vers gesneden fruit ” Mango Annenas, Meloen daar doe ik dan banaan en nu nog kersen bij.
    In mijn beleving heel gezond. Fijn weekend. 💋

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 12 augustus 2017 / 12:23

      Is zeker heel gezond Corry… wat vind je er niet lekker aan? Heel veel smaak zit er ook niet aan maar dit zijn de verse en heerlijk zoet! En zo gezond!
      Jullie ook een fijn weekend XXX

      Like

  9. Hartelijke Hot Hulk 12 augustus 2017 / 12:04

    Heerlijk nummer!
    Als ik dit beluister vind ik het altijd jammer dat ik niet muzikaal ben.
    Nou ja, wel dat laatste.
    Kaal

    Liked by 2 people

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

