Zwijmelen op Zaterdag met “John Lennon”


 

Zwijmelen op Zaterdag!

The Beatles, regelrecht verbonden met mijn tienertijd! Ik vond ze allemaal leuk, als die 4 Beatles, maar Paul McCartney was de knapste, vond ik dan.

Op de Mulo waar ik zat was een jongen die precies op hem leek. Geen idee meer hoe hij heette, hij was iets ouder dacht ik..

Maar ik kies vandaag voor een nummer van alleen John Lennon!

“Starting Over”

van 

John Lennon

Voor nog meer zwijmelnummers verwijs ik je naar MARJA!

 

15 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag met “John Lennon”

  1. Dwarsbongel 20 augustus 2017 / 12:19

    Een mooi “filosofisch” Lennon-nummer. Dat Lennon de roots van zijn muziek kende, kun je ook heel goed horen op het album “Rock ’n Roll”…

    Liked by 1 persoon

  2. ria 19 augustus 2017 / 15:46

    Heel mooi nummer. Fijn om weer eens te horen

    Like

  3. rietepietz 19 augustus 2017 / 15:44

    Een nummer dat ik iets minder goed ken van , het heeft ook zeker Elvis invloeden nu ik het zo hoor. Kligt natuurlijk lekker in het gehoor zoals vrijwel álles dat met één of meer Beatles te maken heeft.

    Liked by 1 persoon

  4. Melody62 19 augustus 2017 / 11:29

    Een titel en een toepasselijke tekst (niet alleen op jullie zoals je weet) al was ik dan nooit fan, nog steeds niet

    xxx

    Like

  5. shivatje 19 augustus 2017 / 10:25

    Waar is de tijd dat ik deze platen zot draaide.

    Fijn weekend en zwijmel maar heerlijk

    Aum Shanthi

    Like

  6. Marja 19 augustus 2017 / 09:58

    Prachtig. Jullie weten daar alles van natuurlijk. ❤

    Like

  7. די מריו 19 augustus 2017 / 07:48

    Ik ken dit nummer helemaal niet, ik ben net wat jonger natuurlijk. Wel een mooi rustig nummer.

    Love As always
    Di Mario

    Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

