Zwijmelen op Zaterdag – 261

 

 

Lieve zwijmelaars en alle andere lezers en luisteraars…

Vanaf deze week neem ik het zwijmelstokje van Marja over. Ik ga de lijsten en linkjes bijhouden voor “Zwijmelen op Zaterdag”.

Deze rubriek bestaat bijna 5 jaar en ik ga gewoon door met de nummering, vandaag de 261e keer!

Ik vind het een eer dat Marja mij gevraagd heeft om de nieuwe ‘opperzwijmelaar” te worden en ik hoop dat we nog heel wat jaren door kunnen gaan.

Officiële aankondiging bij Marja is helaas niet doorgegaan omdat Marja onverwacht weer in het ziekenhuis was opgenomen en haar logje nog niet klaar had.

Ik kan jullie wel vast mededelen dat ze sinds eind gisterenmiddag weer thuis is, wel onder de nodige medicijnen zit en uitgerust is met hartkastje. Vanwege een feestdag in België mocht ze eerder naar huis dan ze dacht. 

Lieve Marja, het was niet zo gepland maar zo gaat het ook. Ik wens jou, ook uit naam van alle zwijmelaars, dat mag vast wel, alvast heel veel beterschap en snel tot ziens in blogland! 

Nu we al bijna 5 jaar zwijmelen met elkaar zou ik zeggen, op naar de 10!

Mijn Zwijmel-inzending vandaag:

“Abracadabra”

van de 

Steve Miller Band 

Klik hieronder op de blauwe kikkerknop, dan word je doorgelinkt naar een nieuwe pagina waar je je eigen linkje kunt invoeren. Het ziet er iets anders uit dan bij Marja. Dit vanwege de verschillende blogsoorten (Blogspot van Marja en WordPress van mij).

Het linkje naar het zwijmeloverzicht vind je in de zijbalk! 

