Zwijmelen op Zaterdag – 261


 

 

Lieve zwijmelaars en alle andere lezers en luisteraars…

Vanaf deze week neem ik het zwijmelstokje van Marja over. Ik ga de lijsten en linkjes bijhouden voor “Zwijmelen op Zaterdag”.

Deze rubriek bestaat bijna 5 jaar en ik ga gewoon door met de nummering, vandaag de 261e keer!

Ik vind het een eer dat Marja mij gevraagd heeft om de nieuwe ‘opperzwijmelaar” te worden en ik hoop dat we nog heel wat jaren door kunnen gaan.

Officiële aankondiging bij Marja is helaas niet doorgegaan omdat Marja onverwacht weer in het ziekenhuis was opgenomen en haar logje nog niet klaar had.

Ik kan jullie wel vast mededelen dat ze sinds eind gisterenmiddag weer thuis is, wel onder de nodige medicijnen zit en uitgerust is met hartkastje. Vanwege een feestdag in België mocht ze eerder naar huis dan ze dacht. 

Lieve Marja, het was niet zo gepland maar zo gaat het ook. Ik wens jou, ook uit naam van alle zwijmelaars, dat mag vast wel, alvast heel veel beterschap en snel tot ziens in blogland! 

Nu we al bijna 5 jaar zwijmelen met elkaar zou ik zeggen, op naar de 10!

Mijn Zwijmel-inzending vandaag:

“Abracadabra”

van de 

Steve Miller Band 

Klik hieronder op de blauwe kikkerknop, dan word je doorgelinkt naar een nieuwe pagina waar je je eigen linkje kunt invoeren. Het ziet er iets anders uit dan bij Marja. Dit vanwege de verschillende blogsoorten (Blogspot van Marja en WordPress van mij).

Het linkje naar het zwijmeloverzicht vind je in de zijbalk! 

46 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag – 261

  1. frederiqueswereld1 12 november 2017 / 23:23

    Gefeliciteerd Trees! Een geweldige nieuwe opperzwijmelaar. Ik vertelde Marja net dat het zwijmelen voor mij iets moois is. Ik kan mijn gevoel er in kwijt. Ik hoop dat wij nog lang mogen zwijmelen.
    Ik reageer een beetje laat. Wij hebben het hele weekend Ezra gehad. Poehhhh…. inspannend hoor. Maar wel erg gezellig. Morgen even langs de andere zwijmelaars.
    Lief dat je het stokje overneemt.

    Liefs en een dikke kus, Joanne

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 november 2017 / 12:46

      Dankjewel Joanne! Het is ook heerlijk en je plaatst altijd heel goed uitgezochte nummers!
      Nou, beetje rustig aan dan maar vandaag hè.. maar ja, dat zal wel tegen dovemansoren gezegd zijn 😉
      Liefs XXX

      Like

  2. gewoonanneke 12 november 2017 / 22:21

    Veel succes met je overname van Marja… doe zelf wel nooit mee maar zie wel hier en daar bij bloggers leuke dingen langskomen die ik soms lang niet gehoord heb of al weer vergeten was.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 13 november 2017 / 12:42

      Dankjewel Anneke, ik vind het heel leuk dat ik hiermee verder mag gaan! Meedoen mag altijd hoor! 😉

      Like

      • gewoonanneke 15 november 2017 / 19:53

        Ja ik weet het hoor maar ik ben niet van die vaste dingen, komt er nooit bij mij van en heb daar ook geen zin in. Doe nergens aan vaste dingen op vaste dagen mee.

        Like

  3. Kakel 11 november 2017 / 21:44

    Gefeliciteerd met je Opperzwijmelschap! Een hele eer, Trees (-:
    En met wat voor knaller kom je voor de dag.
    Gelukkig ook met goed nieuws over Marja: ze is weer thuis.
    Liefs en een knuffel ♥

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 22:55

      Dankjewel Kakeltje, dat is het zeker! Ja supernummer hè..
      Ja inderdaad, blij dat ze in ieder geval weer thuis is en nu maar duimen dat ze ook echt voorspoedig opknapt!
      Dikke knuffel XXX

      Like

  4. AnneMarie 11 november 2017 / 20:35

    Gefeliciteerd met je benoeming als opperzwijmelaar. Helaas heeft Marja het over moeten dragen, dat dan weer wel. Hopen dat ze snel weer opknapt. Het zit haar niet mee hoor. Maar volgens mij heeft ze het aan de juiste overgedragen. Deze keer was ik niet van de partij maar dat komt zeker waar.

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 22:51

      Dankjewel AnneMarie!
      Hopelijk gaat het nu de goede kant op met Marja en kan ze lekker elke week gewoon mee doen! Ik miste je al!
      Tot zwijmelen dan maar hè.
      Groetjes, Trees

      Like

  5. Ferrara 11 november 2017 / 17:35

    Trees, swingend van start. Je bent de juiste zwijmelopvolger. Succes gewenst! Marja zal blij met je zijn.

    Liked by 1 persoon

  6. rietepietz 11 november 2017 / 15:07

    Al zwijmel ik nooit mee je zult me als opperzwijmelaar natuurlijk als altijd tussen de reacties aantreffen. Fijn dat je het over kon nemen want de rubriek is gewoon al 5 jaar een erg leuke rubriek. Ik begrijp natuurlijk wel dat het Marja wat te veel werd nu en wens jou heel veel succes met de voortzetting. Fijn dat Marja weer thuis is en toch ook al weer een muziekje heeft geplaatst.
    toi, toi, toi!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 19:25

      Ja, dat weet ik en dat vind ik natuurlijk hartstikke leuk! Het aantal deelnemers is wisselend, maar toch met elke week een aantal mensen die altijd meedoen! En al die verschillende muziek die geplaatst wordt. Ik vind het enig.
      Ben ook blij voor Mar hoor! Hopelijk gaat het nu de goede kant op!

      Like

  7. Zij 11 november 2017 / 15:05

    Weer een leuke song, die herinneringen oproept.

    Ik ken Marja niet, maar wens jij ze in mijn plaats het allerbeste toe?

    Liefs xxx

    Liked by 1 persoon

  8. Dwarsbongel 11 november 2017 / 15:05

    Mooie start! Steve Miller vind ik al heel lang heel fijne muziek! Succes met je nieuwe hobby!
    Tja, ik had een beetje voorkennis, dus het moment is de verrassing…

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 19:23

      Dankjewel Gauke! Dat zal wel goedkomen, ik vind het leuk om te doen!
      Inderdaad dat had jij 😉

      Like

  9. ria 11 november 2017 / 12:14

    Trees iets ging er mis met linkje , verkeerd gelinkt naar twitter terwijl ik niet op twitter ben.

    Ben in gedachten veel bij Marja en blijf duimen. Geweldig dat jij het overneemt en met een heerlijk nummer. 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. cellie citroen 11 november 2017 / 11:04

    Mooi dat je het stokje overneemt. Dat is je wel toevertrouwd. En heerlijke keus qua muziek. Al moet ik meteen aan Herman van Veen denken; als ik kon toveren 🙂

    Liked by 1 persoon

  11. gewoonzoalsikben 11 november 2017 / 11:03

    Hoi Trees
    Ik dacht al dat jij het over zou nemen ,leuk en ik wens je succes.En je bent met een heerlijk nummer van start want ik zit te wiebelen op mijn stoel ,Mijn linkje is er want ik doe maar weer eens mee. Fijn weekend
    Liefs Elisabeth

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 19:22

      Haha leuk.. dankjewel Elisabeth!
      En ik vind het super dat je weer mee doet. Je hebt weer een prachtig nummer geplaatst..
      Jullie ook een fijne zondag nog! Liefs XXX

      Liked by 1 persoon

  12. Melody62 11 november 2017 / 09:12

    Mooie start van jouw leiderschap 😉 Mijn voorgevoel was dus weer eens helemaal juist.
    Wens je natuurlijk alle succes maar bovenal natuurlijk het plezier ervan.

    Fijn weekend, xxx

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 19:18

      Dankjewel! Haha, ja inderdaad!
      Nogmaal dank, het gaat vast lukken, vind het erg leuk om te doen!
      Fijn wkn XXX

      Like

  13. John 11 november 2017 / 08:47

    Beterschap voor Marja, en succes Trees. Je hebt de overname zo prima geregeld. Steve Miller is prima./

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 19:19

      Ze leest het vast! Dankjewel John, inderdaad het is goed gelukt. Vind het ook heel leuk om te doen!

      Like

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 08:44

      Dankjewel Marja…
      Het is prima gelukt hè.. hoop dat ze me vinden.. en anders vind ik ze wel en geef ik het door in een reactie. Hoop dat je een beetje geslapen hebt. Dikke knuffel! 🐻

      Like

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 19:20

      Goed zo… het is ook lang geleden tot ik het deze week in de auto op de radio hoorde. Radio M Utrecht is mijn favo zender en die draaien vaak oudere muziek! Dank.. dat leest ze hoor!

      Liked by 1 persoon

  14. די מריו 11 november 2017 / 07:35

    Ook van een niet zwijmelaar van harte beterschap. Je nummer deze week is lekker swingend. Dat is een tijd geleden dat ik dit nummer heb gehoord.

    Love As alwyas
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  15. Vlasje 11 november 2017 / 07:28

    Wat een mooie keus! Heftig hoor voor Marja, hoop dat ze goed herstelt!

    Liked by 1 persoon

    • Regenboogvlinder 11 november 2017 / 19:21

      Dankjewel Vlasje! Ik hoop het ook voor haar, want steeds die tegenslagen zijn slopend hè, daar weet jij ook alles van…

      Like

Reacties... ja graag, ik ben er dol op!

