Goed nieuws…

Hieronder kun je doorklikken naar een bericht, eergisteren gepubliceerd door Jan op zijn blog!

En inderdaad, we zijn echt heel blij, want het lijkt erop dat de auto-immuun-encefalitis voor een deel onder controle is door de kuren die ik onlangs heb gehad.

De vermoeidheid zal niet verdwijnen. Ik mag ook niet teveel moeite doen om echt conditie op te bouwen, dat zal veel te veel energie kosten. Dus van de rolstoel zal ik wel niet bevrijd worden. Gelukkig gebruik ik die alleen maar buitenshuis en ja, dan is dat maar zo!

Maar voorlopig is dit erg goed nieuws en gaan we lekker door met leven!!!

Zaak is dat ik er zelf voor moet zorgen niet besmet te worden met een virus of bacterie. Want ik ben wel nogal vatbaar omdat door die kuur mijn eigen immuun-systeem, dat toch al in de war is, voor een deel wordt platgelegd.

En hopelijk houdt NEC zich nog een tijdje gedeisd. Dan kunnen we nog een leuk leven leiden. En dat doen we zeker, zolang het mogelijk is!

Over 4 weken gaan we op vakantie, een heerlijke 7-daagse riviercruise beleven. Samen met een bevriend stel waar we al 2 zeecruises mee gemaakt hebben. We hebben er zininin!!!

En zo hebben we nog heel veel leuke dingen in het vooruitzicht, dus we vieren gewoon elke dag het leven!

Veel liefs van mij!

GOED NIEUWS
https://happyhulk2018.wordpress.com/2024/03/26/goed-nieuws/

12 gedachtes over “Goed nieuws…

  1. minoesjka2 01/04/2024 / 20:10

    Ja, wat een fijn nieuws hé, had het bij Jan al gelezen.

    En jullie hebben dus toch nog een  riviercruise kunnen vinden waarvan de boot ook voor jou geschikt is. Fijn, ga er maar lekker van genieten. En dan ga ik duimen dat het mooi is en dat de NEC zich nog heel lang koest houdt, zodat er nog vele fijne vakanties kunnen volgen.

    Geliked door 1 persoon

  2. Mrs. T. 01/04/2024 / 19:54

    HOERA!!!!!!

    Geliked door 1 persoon

  3. Kakel 31/03/2024 / 16:38

    Wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd voor jullie allebei. Dat je energie hebt om op vakantie te gaan, is een goed teken. Je hoeft op die boot niks, maar je mag natuurlijk alles. Fijne dagen ♥

    Geliked door 1 persoon

  4. hanneke161 29/03/2024 / 09:29

    Wat een goed nieuws voor jullie beiden! Fijn om te lezen (ik neem een voorbeeld aan hoe jij en jullie met je ziek-zijn omgaan….).
    Fijn dat jullie cruise toch nog gelukt is. Ik wens jullie een mooie tijd – (nog meer) mooie herinneringen opbouwen, en fijn genieten van het varen, het verzorgd worden (?), het water…..

    Geliked door 1 persoon

  5. Barbara Kessels 29/03/2024 / 09:02

    Van harte gefeliciteerd met het goede nieuws Trees. Fijn dit te horen en ik blijf voor je bidden. Liefs Barbara

    Geliked door 1 persoon

  6. Herman 28/03/2024 / 22:41

    Weer fijn goed nieuws te horen van je. Houden zo!

    Herman en Wil

    Geliked door 1 persoon

  7. gewoonanneke 28/03/2024 / 21:39

    Wat mooi Trees zo van harte gegund. Ik wens jullie samen nog een heel mooie tijd mag hebben en al vast een heel fijne vakantie gewenst.

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz 28/03/2024 / 20:42

    Wat fijn dit nieuws óók van jou zelf te horen, dat je er de energie voor hebt is gewoon een goed teken. Is een cruise wel een goed idee als je geen vervelende virusjes wilt oplopen? Daar zie je toch veel mensen van wiens gezondheid je weinig tot niets weet. Ik gun jullie natuurlijk heel erg een mooie reis maar blijf een beetje uit de buurt van de medepassagiers.

    Geliked door 1 persoon

  9. Flora 28/03/2024 / 20:29

    leuk weer een berichtje van jou te lezen en ik hoop dat jullie lekker gaan genieten van jullie cruise straks 🙋‍♀️🛳️

    Geliked door 1 persoon

  10. Vonnieb 28/03/2024 / 20:22

    Wat een fantastisch nieuws 😁 Vanaf nu graag alleen maar goed nieuws 😉
    Wat een heerlijk vooruitzicht, de riviercruise. Daar zullen jullie beiden lekker van genieten 😊

    Fijne avond lieve Trees 😘

    Geliked door 1 persoon

  11. Rob Alberts 28/03/2024 / 19:14

    Ik wens jullie samen nog veel meer goed nieuws!

    En bij voorbaat een pracht vakantie toegewenst.

    Optimistische groet,

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.