Zwijmelen op Zaterdag – 339

Zoals bekend zijn we even buiten beeld… maar mijn zwijmelinzending kon natuurlijk niet uitblijven dus even ingepland.

We beleven op dit moment van alles en nog wat. We zitten in 2 werelden, op het water en er weer af. Het beste van 2 werelden? In ieder geval heb ik gekozen voor een nummer dat ik altijd al geweldig heb gevonden!

Robert Palmer
met
“The best of both worlds”

Zwijmelen op Zaterdag is voor iedereen!
Wil je meedoen of kijken en luisteren naar de andere inzendingen? Klik dan hieronder op de kikkerknop, zet je linkje of klik door naar de deelnemer…

12 gedachtes over “Zwijmelen op Zaterdag – 339

  1. gewoonanneke 12/05/2019 / 21:21

    In ieder geval een aansprekende titel die ik ook vaak gebruikt. Uit en thuis best of both worlds…..

    Geliked door 1 persoon

  2. Dwarsbongel 11/05/2019 / 23:11

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en fijne vakantie!
    Een lekkere song, en ook weer zo eentje waarvan ik alleen de titel hoefde lezen om hem al te horen.

    Geliked door 1 persoon

  3. rietepietz 11/05/2019 / 17:15

    In ieder geval heel goed gevonden want volgens mij klopt het wel met jullie siruatie;-) Heel veel plezier.

    Geliked door 1 persoon

  4. gewoonzoalsikben 11/05/2019 / 11:38

    Geniet maar lekker samen
    Liefs xxx

    Geliked door 1 persoon

  5. Marja 11/05/2019 / 08:56

    Ik hoop dat jullie het geweldig leuk hebben.

    Geliked door 1 persoon

  6. Morgaine 11/05/2019 / 08:54

    Vind het nummer wat ik nu heb staan, iets mooier voor nu, maar geniet ervan samen!

    X

    Geliked door 1 persoon

  7. די מריו 11/05/2019 / 07:33

    Ik hoop dat je ehet goed naar je zin hebt.. het liedje is er swingend genoeg voor.

    Love As always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.