Zwijmelen op Zaterdag #430 – Bring it on home to me…

Zwijmelen op Zaterdag met het 2e SOUL nummer!

__________________________________

Soulmuziek is heel breed en wordt door veel mensen als anders geinterpreteerd. Het is natuurlijk ook een mengeling van diverse soorten.

Ik vind Sam Cooke heel eerlijk gezegd de beste Soulzanger die er heeft bestaan. Helaas is hij veel te jong overleden.

“Bring it on home to me”
van
Sam Cooke

Ik hoop dat jullie hier net zo van genoten hebben als ik, want ik heb het dus alweer minstens 5 x beluisterd. Krijg er ook altijd tranen van in mijn ogen en kippenvel. Dat doet Soul ook met mij.

Natuurlijk wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend toe! En voor de schaatsers en de sneeuwliefhebbers hoop ik dat ze lekker zullen genieten, nu het nog kan, want het gaat volgens de berichten alweer snel dooien! Doen hoor! Blijf voorzichtig voor jeweetwel!

Wil je nog meer zwijmels zien en horen… ga dan ook even langs bij Natasja!