Prijs…

 

Een prijs winnen, ik vind het nogal wat

Het gebeurt me echt maar zo zelden. En al helemaal niet als ik zelf aan een of andere prijsvraag meedoe.. Hoewel…

  • Ooit won ik een DVD van de 3Js, heel erg in de begintijd.
  • Toen won ik vorig jaar het boek van Rolf van der Leest “Verslikt in het leven”.
  • En af en toe krijg ik een e-mail van de Postcode Loterij dat ik een DVD uit mag kiezen. Ik heb er al 2x een toegestuurd gekregen.
  • Intussen heb ik alweer een berichtje met de mededeling dat ik een DVD heb gewonnen, kan hem alleen niet meer terugvinden… lekker slim hè. Dacht dat het een mail was, maar waarschijnlijk was het een brief in envelop.

En… ik kreeg opeens een pakketje in de brievenbus en wel met een doosje stroopwafels. Al eerder van anderen gehoord, ook wonnen ze Ben&Jerry ijs (waarom zeg ik altijd Tom&Jerry ijs?).

Vraagje:
Wie wint er ook wel eens wat via de PCL, de Vriendenloterij, de Bank-Giroloterij etc…? En vind je dat dan leuk?

Oh ja, als iemand ooit een kaart wint voor een concert van de 3JS houd ik me aanbevolen hoor. Kan ik niet gaan of heb ik er al een, dan geef ik die kaart alsnog weer weg.. Nou ja, ik kan het proberen toch?