Dank allemaal…


Wat heb ik toch een lieve lezers en blogmaatjes! 

Bedankt allemaal voor de lieve, bemoedigende en bezorgde reacties!

Ik probeer me maar niet zo druk te maken, want ik heb gewoon een beetje pech de laatste tijd. En ook hier kon ik niks aan doen.
Alhoewel, ja ik had dus voor ik die stap zette gewoon naar de grond moeten kijken. Ik denk dat ik precies op dat kleine randje ben gestapt en daardoor mijn voet is dubbel geklapt. Dit keer viel ik naar voren en ben ik niet op mijn schouder gevallen.

Gelukkig dus niets gebroken zoals al bekend, teen is bont en blauw en pijnlijk en dik, dus pootje omhoog en rust geven en dat doe ik ook.

Ik heb een paar klompsloffen aan die zijn ruim bij de tenen, want ik kan er slecht iets tegenaan verdragen. Bedacht opeens dat ik nog een paar ELLA laarsjes heb van bont, dus gepast en dat gaat ook redelijk, zijn ook ruim van voren. 

Foto van mijn teen? Paul Pannenkoek was er naar op zoek las ik, maar ik houd niet zo van voet-foto’s, dus dat bespaar ik jullie liever.. 

Komt allemaal weer goed! En ik stop nu toch echt met dat aandacht vragen want dat krijg ik genoeg, het zou me bijna teveel worden 🙈