Zwijmelen op Zaterdag met “Cowboy Gerard”

 

Er is alweer een week om maar op zaterdag gaat zwijmelen altijd door! 

Allereerst wens ik natuurlijk MARJA veel beterschap en een heel spoedig herstel. Voorlopig is Marja nog even uitgeschakeld. Een zware operatie hakt er altijd in en iedereen wil altijd sneller dan mogelijk is weer naar huis.
Maar, als ze eerst maar weer thuis is, daar zal het opknappen vele malen beter gaan dan in een ziekenhuis, want Marja en ziekenhuizen, dat gaat niet echt samen.

Lieve Mar, er wordt aan je gedacht hoor! ❤

Vandaag gaan we weer een heel stuk terug in de tijd, naar 1965. 

Het nummer “Het spel kaarten” is een cover van het Amerikaanse (gesproken) countrynummer Deck of cards, dat ik van de week in een Spotify speellijst hoorde, deze was uit 1948. In 1965 werd het nummer vertaald naar het Nederlands en ik kan me nog herinneringen dat ik destijds, als meisje van 15, heel erg van onder de indruk was van deze tekst.

HIER kun je deze vinden…

Cowboy Gerard (Gerard de Vries)

met 

“Het spel kaarten”