Kop gestoten…

Anderhalve week geleden werd ik aan mijn neus geopereerd. In de Mohs kliniek waar je vooral veel tijd kwijt bent aan wachten.

Nou is dat helemaal niet erg hoor, ik had er rekening mee gehouden, telefoon met internet mee en mijn e-reader, de tijd ging best snel. En natuurlijk was mijn lief erbij die ook voor de nodige afleiding zorgde.

Maar ja, je moet dan ook vaker dan normaal bij een ziekenhuisbezoekje naar de wc. En daar gebeurde het…

Het voorste deel van het handdoekenautomaatje waar de papieren handdoeken in zitten bleek niet goed te zijn vastgezet. Ik trok er een handdoekje uit en kreeg vervolgens vol de voorkant van dat ding op mijn voorhoofd..

Nog een mazzel dat ik niet zo groot ben, anders was die klep zeker weten op mijn net geopereerde neus terecht gekomen.

Ik heb het uiteraard meteen gemeld. Ze schrokken heel erg bij de balie. En ze hebben het die dag meteen provisorisch met een dikke vette leukoplast pleister vastgezet. De plek op mijn voorhoofd voelt nog steeds pijnlijk, maar ook dit had dus veel erger kunnen aflopen.