Zwijmelen op Zaterdag #420 – You Raise Me Up…

Zwijmelen gaan we, tenminste ik zwijmel altijd bij dit nummer… Iedereen kent het wel denk ik.

Het is voor mij ook niet de eerste keer dat ik dit nummer plaats in Zwijmelen op Zaterdag. Maar toen ik het weer hoorde van de week dacht ik… dit wordt toch weer een keer mijn zwijmel!

Het origineel van ‘You Raise me Up‘ is van de band Secret Garden en werd uitgebracht in 2002. Het nummer is diverse keren gecoverd, onder andere door Josh Groban, ook een prachtige vertolking.

Maar mijn keuze is de versie van Westlife, opgenomen in 2005 en afkomstig van het album “Face to Face”. Hoewel ik geen fan ben van doedelzakken vind ik het hier gewoon bij horen.

“You Raise me Up
van
Westlife

Allemaal een goed weekend gewenst! Wij blijven nog even thuis!

Ga je even langs bij Natasja als je nog meer zwijmels wilt horen en zien?