Even minder tijd gehad…

“Soms moet je alles opzij leggen
en gewoon eerst even voor jezelf zorgen…”

Van Anja Souren…

Speciaal voor mijn lieve medebloggers,

Helaas loopt dit vlindertje nogal achter met berichtjes lezen bij jullie. Heb hier en daar wel gereageerd maar lang niet bij iedereen.

Ik had gewoon eventjes andere dingen te doen die ook veel tijd kostten en die heb ik voorrang gegeven omdat ik dat belangrijk vond. 

Sorry, ik was jullie echt niet vergeten hoor! Ik weet ook dat ik het mezelf opleg om heel veel blogs te lezen, maar ik vind het op dit moment gewoon heel erg leuk. 

Ik pak het ergens eind van de week allemaal weer op, eerst de veerkracht weer een beetje terughalen. Ik zal zo tussendoor wel eens rondneuzen en reageren, maar ga het nu even een beetje rustig aan doen, beetje fietsen, beetje fladderen, beetje rommelen in huis…

Dus…  tot over een paar daagjes! Bewegende vlinder
Groetjesss