Even minder tijd gehad…

“Soms moet je alles opzij leggen
en gewoon eerst even voor jezelf zorgen…”

Van Anja Souren…

Speciaal voor mijn lieve medebloggers,

Helaas loopt dit vlindertje nogal achter met berichtjes lezen bij jullie. Heb hier en daar wel gereageerd maar lang niet bij iedereen.

Ik had gewoon eventjes andere dingen te doen die ook veel tijd kostten en die heb ik voorrang gegeven omdat ik dat belangrijk vond. 

Sorry, ik was jullie echt niet vergeten hoor! Ik weet ook dat ik het mezelf opleg om heel veel blogs te lezen, maar ik vind het op dit moment gewoon heel erg leuk. 

Ik pak het ergens eind van de week allemaal weer op, eerst de veerkracht weer een beetje terughalen. Ik zal zo tussendoor wel eens rondneuzen en reageren, maar ga het nu even een beetje rustig aan doen, beetje fietsen, beetje fladderen, beetje rommelen in huis…

Dus…  tot over een paar daagjes! Bewegende vlinder
Groetjesss

57 gedachtes over “Even minder tijd gehad…

  1. Plato 27/08/2015 / 21:25

    Zo gaat dat soms. Heel begrijpelijk.

    Geliked door 1 persoon

  2. gewoonanneke 24/08/2015 / 23:01

    Je hebt ook heel veel gedaan de laatste tijd een paar daagjes rustig aan in eigen tempo is ook prima toch en die blogs komen wel hoor. Geniet er van.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 23:51

      Ja klopt, was ook druk met veel dingen en uitjes etc.. Maar dat was het allemaal waard hoor. Nu even een paar daagjes kalm aan en aan mezelf denken, maar dan in de zin van thuis blijven.. 😉 Gaat lukken hoor!

      Like

  3. smijling 24/08/2015 / 22:04

    heb je gemist maar was zelf ook niet actief ziekenz dus volgend keer beter

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 23:54

      Oh jeetje… ik had gewoon iets anders te doen dat ik belangrijker vond. Maar ik dacht ik red het allemaal wel met lezen, maar raakte steeds verder achter, dus nu maar eventjes pas op de plaats..
      Sterkte met de zieken! XXX

      Like

  4. Melody 24/08/2015 / 21:21

    een 2e excuus ….. jij bent de 2e…. en wat mij betreft zo onnodig!
    Dat weet jij ook wel als het om mij gaat…… bij mij mag je alles maar moet je niks….. je komt lezen en reageren als je zin hebt en omdat je dat wilt….. niet omdat je je daartoe verplicht voelt.

    Alles op zijn, in dit geval jouw, tijd 😉 Ik loop niet weg, zeker nu niet en bovendien haal je me dan snel goed in 😉

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 21:53

      Wie is die ander dan? Ken ik die persoon?

      Ik weet het ook wel zeker wat jou betreft, dat het niet uitmaakt en dat is andersom ook altijd zo geweest, gelukkig wel. Nee haha, ik loop vast harder ;-). Dankjewel ❤
      Ach weet je, ik wil ook niet graag iets missen als iets me leuk lijkt om te lezen en ik volg momenteel wel heel veel blogs.. en dat is toch ook leuk want die komen ook langs bij mij 😀

      Like

  5. Mrs. Brubeck 24/08/2015 / 19:07

    Ik heb het fout zien gaan… Het bloggen om dat je denkt dat je dat moet, en reageren omdat je denkt dat je dat moet… Er is een belangrijke wereld daarbuiten en bloggen mag geen hoofdzaak zijn, alleen een prettige bedrijvigheid 🙂 Je hoeft je dus NIET te verontschuldigen 🙂

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 20:47

      Het is gewoon dat ik niks wil missen eigenlijk haha. Maar soms moet je keuzes maken en dit is nu voor mij even het beste. Hoewel ik er nu nog een paar open heb staan die ik nog even ga bekijken. Vanaf morgen echt héél weinig hoor 😉
      Natuurlijk moet het een hobby blijven, er zijn belangrijkere dingen in het leven… 🙂

      Geliked door 1 persoon

  6. Rianne 24/08/2015 / 18:42

    Ach, daar hebben we allemaal wel eens last van… Ik skip de laatste tijd de laatste tijd meer dan ik lees…

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 18:51

      Ja, moet even gewoon, maar lang zal het niet duren hoor, want ik vind het veel te leuk! 🙂

      Like

  7. rietepietz 24/08/2015 / 17:44

    Je voelt zelf het beste aan waar je aan toe bent dus dat kan niet verkeerd zijn.
    Je hebt gewoon nog heel veel te verwerken en daar kun je wel overheen blijven walsen maar ééns is eens vraagt dat toch om aandacht. je bent waarschijnlijk aan een volgende fase toe.
    Vooral doen waar je je happy bij voelt

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 18:54

      Nou die fase is net aangekomen, net vanmiddag gehoord dat de scheiding per 12 augustus is ingeschreven, dus definitief… Dat is een hele grote stap verder! En ja, ik voel me happy dus dat zit wel goed!

      Like

      • rietepietz 24/08/2015 / 19:10

        Scheiden is óók een rouwproces van een paar jaar. Maar natuurlijk is dat ook voor iedereen wel ánders al gaat het vrijwel voor iedereen met pieken en dalen.

        Geliked door 1 persoon

        • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 20:48

          Ja natuurlijk is dat zo, maar bij mij is het niet op 30 september vorig jaar begonnen, zat al jaren niet goed, ik was niet gelukkig en nu wel… 😀

          Like

          • rietepietz 24/08/2015 / 20:52

            Dat is mooi , houden zo, maar mócht er er toch ooit een klein dipje voorbij komen …niet schrikken, dat kan er altijd bij horen als je leven drastisch verandert om welke reden dan ook.

            Geliked door 1 persoon

            • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 21:49

              Ja dat begrijp ik ook wel hoor, heb af en toe wel eens een off-dag zoals ik het noem, vandaag dus ook… Er moet nog wel het een en ander geregeld worden nu. Maar komt goed en ik zorg nu eerst eventjes voor mezelf 🙂

              Like

              • rietepietz 24/08/2015 / 21:52

                Zou niét normaal zijn als het anders was denk ik!Hou je haaks

                Geliked door 1 persoon

                • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 23:55

                  Nee, ik ben tenslotte geen robot hè, ben ook maar een mens. Komt goed Riet, dankje!

                  Like

  8. Ferrara 24/08/2015 / 17:22

    Ik herken dat gevoel, raar is dat toch, als je een keer minder in de lucht bent om welke redenen dan ook dat je dan schuldgevoel krijgt. Ben momenteel aan de sliert in Nederland en heb vandaag eindelijk weer normaal WIFI-verbinding en hups vind ik dat ik toch even moet aanhaken. Pas goed op jezelf.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 18:55

      Ja Ferrara, klopt precies wat je zegt… maar af en toe is het wel even prettig om minder online te zijn. Lekker is dat dan hè, weer even op het net kunnen haha. Ik pas op mezelf hoor, jij ook hè. Geniet van het slierten door ons landje! 🙂

      Like

  9. marjolijn1 24/08/2015 / 17:15

    Kalm aan meis, niet alles hoeft tegelijk, het belangrijkste eerst…. 🙂

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 18:56

      Doe ik hoor, eerst even eea afronden weer en dan kom ik weer terug. En ik plaats wel zelf logjes dus terug reageren doe ik zeker. X

      Like

  10. anjasouren 24/08/2015 / 16:12

    Hoi Trees , rustig aan dan maar en geniet vooral van alles wat en wie je op je pad tegen komt , liefs Anja X

    Geliked door 1 persoon

  11. Myriam 24/08/2015 / 16:11

    Dat moet kunnen hé Iris, hou je haaks en tot gauwxxx

    Geliked door 1 persoon

  12. ria 24/08/2015 / 15:53

    Vandaag problemen met de laptop.Niet mailen niet reageren ,dan één keer wel dan niet. Nu schijnt het probleem te zijn opgelost. Hij doet het weer.
    Ook ik ben nog niet zo ver om overal weer te reageren. Pik er hier en daar eentje uit , Wel lees ik veel blogjes.
    Het komt allemaal wel weer, rustig aan , jij ook.
    Lieve groetjes, Ria

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 16:08

      Oh akelig als je niet kunt zo je wilt hè.. ik ben het nooit maar als mij zoiets overkomt kan ik behoorlijk chagrijnig worden pfff. Hopelijk blijft het goed gaan.
      Ja moet ook kunnen hè, even iets minder, komt vanzelf weer goed!
      Dankje weer voor je lieve reactie!
      Liefs, Trees

      Geliked door 1 persoon

  13. minoesjka2 24/08/2015 / 15:50

    Of je gelijk hebt meis, jij geniet gewoon volop van het leven, maar een dag blijft echt maar 24 uur hebben, terwijl jij het dubbel zou willen vullen.

    Denk aan jezelf en inderdaad gewoon even wat gas terug, want ook van veel leuke dingen kun je oververmoeid raken 🙂

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 16:06

      Inderdaad Minoesjka, ik kom gewoon tijd tekort ;-). Ja dat klopt ook hoor, het is allemaal heel erg leuk, maar soms even behoorlijk vermoeiend…

      Geliked door 1 persoon

  14. Adrie 24/08/2015 / 13:22

    Je hebt helemaal gelijk,even gas terug nemen!!!! Xx

    Geliked door 1 persoon

  15. Harrij Smit 24/08/2015 / 13:09

    Goed plan, fladdervlindertje!!! ❤ – op lege batterijtjes stort je neer 😦 Nergens goed voor…

    Geliked door 1 persoon

  16. Marja 24/08/2015 / 13:03

    Doe maar rustig aan. Wij wachten wel.

    Geliked door 1 persoon

  17. Mark Doornaert 24/08/2015 / 12:50

    En dat kan zo maar? Wakker lig ik hiervan … Neen, have fun !!!!

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 12:55

      Zomaar niet hoor… ik heb wel wat moeten overwinnen om eventjes voor mezelf te kiezen… Hoewel ik dat altijd wel doe, maar nu even andere dingen! Niet wakker liggen Mark.. tot later! Thnxxx

      Geliked door 1 persoon

  18. די מריו 24/08/2015 / 12:43

    Rommelen is huis.. misschien moet ik daar ook eens aan beginnen… maar ja. Eerst hier maar reageren.

    Love As Always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 12:56

      Dankjewel voor je reactie dan Mario! Ach ik verveel me nooit, mijn laptop is wel een van de belangrijkste dingen voor me, maar achterstallige dingen die moeten gebeuren in huis zien liggen ben ik slecht in, vandaar… Groetjesss

      Like

  19. Hillechien Prins 24/08/2015 / 12:23

    neem je tijd, wij wachten wel

    Geliked door 1 persoon

  20. Thomas Pannenkoek 24/08/2015 / 12:15

    Ik vind fladeren anders ook wel een mooi werkwoord. “Mijn buurman heeft in zijn neus gefladerd” – mooi, echt mooi.
    Bloggen is geen verplichting, net als het lezen van andere bloggers. Hou je maar twee weken koest – ik ben toch het land uit vanaf morgen 🙂

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 12:19

      Ach ja die versprekingen kunnen soms heel leuk uitpakken hè.. Jij ziet ook echt het mooie erin hè, zo leuk ;-).
      Nee ik weet het, maar toch voelt het als een soort van spijbelen als ik niet laat weten dat ik minder tijd heb, dus vandaar… Ach ik zie wel… Nogmaals een heel erg fijne vakantie gewenst! :).
      Groetjesss

      Geliked door 1 persoon

  21. imerks56 24/08/2015 / 12:11

    Je hebt groot gelijk!!! Er moet ook tijd zijn voor andere leuke dingen.mdus flader maar lekker. 💃🏻🏂🏃🏼🍀

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 24/08/2015 / 12:20

      Ja Ingrid, merk aan mezelf dat ik eventjes gas terug moet nemen. Dus doe ik dat dan ook maar… Uitgerust en dan weer vol gas door 😉

      Like

Reacties zijn gesloten.