Zwijmelen op Zaterdag – 280

 

Voor deze nieuwe Zwijmelen op Zaterdag ben ik weer in het verleden gedoken! 

Er zijn heel veel liedjes met meisjesnamen, echt prachtige namen, maar dat er ook een liedje is gemaakt met de naam Trees weten jullie vast niet, alleen de ouderen misschien.. 

Het liedje is uit 1963, ik was toen 13 jaar en ik weet nog dat ik het echt vreselijk vond dat er een liedje over gemaakt was.

Want.. zoals sommigen misschien wel weten heb ik mijn hele jeugd een hekel aan mijn naam gehad.

Tegenwoordig doe ik er niet meer zo moeilijk over, mijn ouders hebben me nou eenmaal zo genoemd, nou ja eigenlijk Treeske, maar niemand van mijn familie, zelfs mijn ouders niet, hebben me ooit zo genoemd. Voor de meesten was ik toen ik klein was Treesje…

En zo word ik nu ook weer heel vaak genoemd door mijn lief ❤

Rob de Nijs

met

Trees

 

 

Klik hieronder op de kikkerknop om je linkje te kunnen plaatsen!