Zwijmelen op Zaterdag – 328


Vrijdagavond was de finale van The Voice of Holland 2019.

Het blijft toch een enig programma met al die talenten die in elke ronde groeien en steeds beter worden.

Dit jaar heb ik het weer helemaal gevolgd en de 4 finalisten zijn allemaal even goed in hun eigen genre.

Dennis, Patricia, de band Navarone en Menno

Het was een mooie maar ook spannende avond met prachtige nummers die door de finalisten werden vertolkt. En ja… ze hadden allemaal de potentie om te winnen.

En de winnaar is geworden:

Dennis van Aarssen!

Een geweldige winnaar met een stem die we nog niet bij een andere Nederlandse zanger hebben gehoord. Dus echt een ontdekking… hij is gewoon echt The Voice.

Dennis van Aarssen met Modern World

Wil je meedoen of kijken en luisteren naar de andere inzendingen? Klik dan hieronder op de kikkerknop, zet je linkje of klik door naar de deelnemer…

33 gedachtes over “Zwijmelen op Zaterdag – 328

  1. Nicole Orriëns 26/02/2019 / 10:51

    Ik kijk hier nooit naar maar ik hoorde van mijn moeder dat het heel bijzonder was dit keer!

    Geliked door 1 persoon

  2. cornma 25/02/2019 / 10:53

    The Voice is het enige talenten programma dat ik volg. Deze jongen was vanaf het begin mijn favoriet. Nu nog wat jaren met whisky en sigaretten en we hebben een echte wereld crooner in ons land.:-)

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 14:18

      Super hè, voor mij ook hoor. Kippenvelmomenten gehad! Nou als hij aan de indrukwekkende lijst crooners kan worden toegevoegd zou dat mooi zijn. Want hij heeft de capaciteiten!

      Like

  3. Yova 24/02/2019 / 12:56

    Helaas heb ik niet gezien. Wij hebben iets ander aan mijn hoofd. Wel goed gezongen deze jongeman. Knap gedaan.

    Geliked door 1 persoon

  4. AnneMarie 24/02/2019 / 11:58

    Klinkt er lekker. Kijken doeik het niet maar wil meestal wel weten wie er gewonnen heeft.
    Dank jewel daarvoor.

    Geliked door 1 persoon

  5. Joanne 23/02/2019 / 23:42

    Wij hebben alles gezien. Hubbie houdt er van. Ik nu wat minder. Hij heeft een geweldige stem, maar hij was niet mijn eerste keus. Ik heb genoten van de band. Maar het is een terechte winnaar en ik hoop dat hij het redt na de Voice.

    Liefs Joanne

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 14:20

      Eigenlijk vond ik alle finalisten (inclusief Menno) erg goed en kandidaat. Maar Dennis heeft weer iets bijzonders voor iemand die nog zo jong is, zo’n mooie stem. Terechte winnaar dus voor mij!
      Liefs XXX

      Like

  6. rietepietz 23/02/2019 / 15:59

    Het enige programma op dat gebied dat ik kijk zijn de voorrondes van Holland ’s got talent. Wie er wint heeft niet mijn interesse maar omdat er echt van álles mee doet is het een afwisselend programma . Deze knul doet het prima maar ik hou niet zo van die stijl maar dat zegt niets natuurlijk;-)

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 14:22

      Die stijl komt toch ook wel uit jouw tijd Riet. Frank Sinatra, Dean Martin, Bing Crosby, Perry Como en zo kan ik er nog wel een hele rits opnoemen. Ik denk dat het een aanwinst is voor Nederland. Want de enige die een beetje die kant op ging was Lee Towers. En van die stem moet je echt houden..

      Like

      • rietepietz 28/02/2019 / 14:49

        Ja klopt, maar al deze heren hadden de pre van “totaal anders zijn dan we tóen gewend waren”, ik vind ze ook allemaal wel te pruimen maar heb er niet echt iets mee, er kwam zóveel achteraan dat veel meer in mijn straatje viel.

        Geliked door 1 persoon

  7. Dwarsbongel 23/02/2019 / 12:54

    Ik kijk dit soort series nooit. Hoe dan ook, voor mij is TV nieuws, actualiteiten en sport, soms een documentaire.
    Deze jongeman kan er wel wat van, in dat genre, en ik ben zelfs geneigd om even te applaudisseren!

    Geliked door 1 persoon

  8. majaer 23/02/2019 / 12:50

    Dennis heeft wel een mooie stem maar was niet mijn keuze.
    Fijn weekend Marianne

    Geliked door 1 persoon

  9. gewoonzoalsikben 23/02/2019 / 11:15

    Jaaaaa helemaal geweldig deze jonge man ,hij was mijn favoriet !
    Fijn weekend. Liefs xxx

    Geliked door 1 persoon

  10. Natasja ('t Pumpke) 23/02/2019 / 10:46

    Ik heb het niet gevolgd dit jaar maar het klinkt als een terechte winnaar.
    Hoewel… Navarone ‘ken’ ik. Die hadden ook mogen winnen. Maar die komen er ook wel zonder het winnen van The Voice.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 14:23

      Ja hij is echt een terechte winnaar. Grappig dat je Navarone ‘kent’. Jan had gewild dat die band gewonnen had. Maar zoals jij zegt.. die gasten komen er wel. The Voice was vast een mooie opstap voor ze.

      Like

  11. Marja 23/02/2019 / 09:22

    Hij zingt leuk jazzy. Ik ben benieuwd of het een blijvertje wordt.

    Geliked door 1 persoon

  12. Melody 23/02/2019 / 09:01

    Manlief volgt dit soort programma;s dus hij zal ook wel wie er won… ikke nu pas nu ik het bij jou lees, heb het niet afgewacht, lag al ver voor het einde in bed…
    Deze knul kan wel zingen inderdaad, een beetje een crooner in wording.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 14:24

      Inderdaad, er zijn niet veel mannen in Nederland die hem dit nadoen!

      Like

  13. Jascha Donath 23/02/2019 / 09:00

    Ja ik heb het gezien! Ik volg het al een tijdje niet maar gisteren was een dag vol van grieperig bankhangen en dan is The Voice licht verteerbaar! Ik had niet echt een voorkeur wie er zou winnen, ik heb alleen de laatste 3 finalisten gezien.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 14:25

      Deze finalisten waren ook echt aan elkaar gewaagd, maar mijn favoriet was hij wel.

      Like

  14. John 23/02/2019 / 08:05

    Ik kijk er echt nooit naar maar als ik Dennis hoor is dat niet echt een gemis voor me denk ik 🙂 Als jij er maar van geniet Trees. Daar gaat ’t om.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 14:25

      Haha, die muzieksmaak van jou ligt ook ver weg van de mijne hè. Ik heb idd genoten! 🙂

      Geliked door 1 persoon

  15. די מריו 23/02/2019 / 07:48

    Finale alweer.. en ik heb de voorrondes nog niet eens gezien 😉

    Love As Always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

  16. marjolijn1 23/02/2019 / 07:10

    Heb er helemaal niets van gezien, maar jij hebt genoten en dat is goed…!

    Like

      • Thomas Pannenkoek 28/02/2019 / 19:39

        Neen, echt niet. Maar dit ligt allicht alleen aan mezelf, want die mensen hebben fans zat 🙂 !

        Geliked door 1 persoon

  17. gewoonanneke 23/02/2019 / 00:08

    Ik kijk het nooit dit soort programma s. Na Jim en jamai tig jaren geleden ben ik gestopt. Ken dit dus helemaal niet

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 14:30

      Dat is dan wel uniek Anneke, want Jim en Jamai beknokten elkaar in Idols en dat was de eerste talentenshow sinds jaren… In 2002!

      Geliked door 1 persoon

      • gewoonanneke 28/02/2019 / 19:48

        Ook daar stroomde ik halverwege pas in met kijken omdat ik iedereen er over hoorde praten. Dat was de eerste en laatste keer dat ik zo’n serie keek.

        Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.