Oud… maar niet versleten (14)

Een tandje bijzetten!

In de bioscoop begint een oudere man in het donker aan de voeten van
 de mensen die naast hem zitten te rommelen. 

De dame in de stoel naast hem, die zich wat aan hem begint te ergeren, fluistert boos vragend: “Wat doet u hier precies beneden?”

“Ik ben een toffee kwijt, antwoordt de oude man. “Doet u al die moeite voor een gewone toffee?” vraagt de vrouw.

“Ja”, zegt de man,”ziet u, mijn tanden zitten er nog in”.

20 gedachtes over “Oud… maar niet versleten (14)

  1. Joanne 21/02/2019 / 23:29

    Hahahahahahaha….geweldig!

    Liefs Joanne

    Geliked door 1 persoon

  2. gewoonzoalsikben 21/02/2019 / 16:47

    En zo blijven de grappen over de kunst klappers .Ik heb ze helaas ook en met dank aan een arogante Internist die toen ik op de IC lag vond dat mijn tander eruit moesten .En ik had gewoon niets te vertellen .Kon ik niet eens want ik had een tube in mijn keel voor de beademing .Ik haar die man nog altijd ,nou ja een beetje dan
    Liefs xxx

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 13:44

      Nou eigenlijk echt niet leuk Elisabeth. Wat konden ze vroeger toch aandringen hè… afschuwelijk.
      En het niet mondig genoeg zijn kwam er misschien ook wel bij. Ik ben het ook pas na mijn 30e geworden hoor… Liefs XXX

      Like

  3. Plato 21/02/2019 / 16:46

    Ik ga toch de volgende keer in de bios goed opletten dat ik nergens op trap.
    Nog beter…. ik ga niet naast oude mannetjes zitten.
    Hoewel… ik ben bijna zelf een oud mannetje.
    O God…………

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 13:52

      Whoehahahaha! Dus… zorg dat je de gebeden binnen houdt dan!

      Like

  4. perdebytjie 20/02/2019 / 21:00

    Ek het nou heerlik gelag…wat ’n dilemma vir die arme man!

    Like

  5. rietepietz 20/02/2019 / 19:06

    Er is een klein stukje van je eerste regel weggevallen, vraag meteen even aan dat mannetje er naar wil zoeken.Maar dat lijkt me zéker een goede reden om die toffe terug te willen hebben;-)

    Like

  6. Happy Hulk 20/02/2019 / 17:54

    Doet mij denken aan Tour de France renners, die bergaf door een diepe kuil reden en ook een deel van hun kunstgebit verloren. Terug de berg oprijden om dat ding te zoeken, want ze moesten ’s avonds aan de biefstuk. En dan maar hopen dat er geen volgauto er overheen had gereden.

    Geliked door 1 persoon

    • Regenboogvlinder 28/02/2019 / 13:53

      Gebeurde dat echt? Tegenwoordig hebben de wielrenners denk ik langer hun eigen gebit dus komt niet meer zo vaak voor hopelijk.

      Like

  7. marjolijn1 20/02/2019 / 17:15

    Oei, dat is vervelend…. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  8. Nicole Orriëns 20/02/2019 / 11:51

    LOL, ja dan zou ik ook gaan zoeken inderdaad!

    Geliked door 1 persoon

  9. John 20/02/2019 / 07:06

    Oeps, ja dat is een vervelend probleem 😆

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.