Ik heb nog nooit…

Kwam bij MelodyK en ook bij Rietepietz dit plaatje tegen…

En ik vind het ook leuk om dat even door te lezen… en wat heb ik dan nog nooit?

  • Geskydived (gebeurt ook niet meer)
  • Een tattoo laten zetten (gebeurt ook niet meer)
  • Geziplined (gebeurt ook niet meer)
  • Een TV-debuut gemaakt (ja, dat weet ik niet, of dat ooit nog gebeuren zal)

Verder heb ik inderdaad wel alles gedaan en of meegemaakt… sommige dingen misschien niet in de vorm die wordt bedoeld.

Zoals ‘duiken’ van een 3 meterplank, was een eenmalige aanbieding trouwens, ipv diepzeeduiken. Ik waag me nog niet eens aan snorkelen…

En als ze met ‘iets laten piercen‘ ook de gaatjes in mijn oren bedoelen, dan heb ik dat ook doorstaan. Mijn oorlelletjes werden toen ik 4 jaar werd met een gloeiende naald gepierced. En dat heb ik nog in mijn herinnering ook… Zie mezelf nog zitten in de juwelierswinkel van Peeters op het dorp waar ik woonde!

Nooit een ‘beugel‘ voor mijn tanden of kiezen nodig gehad, was ook niet zo in, in mijn tijd. Maar een paar jaar geleden wel een beugel aan laten meten tegen mijn vermeende slaapapneu en het niet vermeende snurken…

Dus volgens mij ben ik wel klaar met dit alles…