Even blogpauze…


Lieve mensen, ook ik ga even een korte blogpauze nemen!

Een weekje schat ik in…

Blogpauze

Ik heb hier op Gran Canaria nogal het een en ander af te ronden en dochter komt vandaag, heerlijk! Dus ik heb gewoon echt te weinig tijd om mijn favo blogs te lezen, waarvan de lijst steeds langer wordt, trouwens erg leuk! :-).
Ook is mijn internet weer traag en nieuwe data koop ik nu niet meer bij, dus ik zou me ook nog wel eens teveel gaan ergeren aan dat langzame gedoe en daar heb ik nu even geen behoefte aan.

Berichtjes voor “Iris Papilio” staan klaar voor de hele week, dus hopelijk komen er leuke reacties die ik dan wel zal proberen te lezen en te beantwoorden. Maar als dat deze week dus niet lukt dan sowieso de volgende week weer, dan ben ik weer op Hollandse bodem!

Een fijne week allemaal!

Plaatje: internet