Panty-tip…

 

Nu de temperaturen aan het dalen zijn, wordt het weer tijd voor de panty…

PantyPlaatje van internet

Maar wat kun je balen als er opeens een ladder in zit. Tegenwoordig gooi ik die panty dan ook altijd meteen weg.

Heel vroeger, in de begintijd van de panty, is al erg lang geleden hoor mensen, knipte ik weleens zo’n kapotte kous af en als ik er dan 2 zo had, trok ik dus eigenlijk 2 broekjes over elkaar heen aan.. Ja, toen ik niet veel te besteden had was dat een oplossing. En ik was echt niet de enige die dit deed. Als je niet sterk bent moet je slim zijn toch?

Ik las laatst bij de Flair een tip… met dit trucje blijft je panty blijkbaar véél langer mooi en hou je geld over voor iets anders. Win-win!

Heel gemakkelijk…

  1. Hou je nieuwe panty onder de kraan en wring deze vervolgens uit.
  2. Stop de panty in een plastic zakje en leg het vervolgens in de diepvries.
  3. Haal de panty later op de avond uit de diepvries en laat hem ontdooien op kamertemperatuur.

Het beste aan dit trucje is dat je het maar een keer hoeft te doen…

Laten jullie me weten of het echt werkt…?
Ik ga het wel uitproberen, maar draag niet zo vaak panty’s dus voor ik weet of het echt effect heeft en dat ze sterker blijken te zijn, kan wel even duren…